Koude handjes

Hallo allemaal.

Ik heb een vraag over koude handjes.
Ik heb een dochtertje van drie maanden.
Maar als ze s'avonds in haar bedje gaat doe ik haar handjes lekker onder de dekens.
Maar als ik dan ga kijken als wij naar bed gaan dan zijn haar handjes boven de dekens.
Op zich niet zo erg maar het zijn net ijsklompjes.
Doe ik ze er weer onder dan gaat het voor een paar minuten goed en als ik dan blijf kijken doet ze ze weer naast haar oortjes/ hoofdje.

Om haar nou met handschoenen in bed te doen gaat een beetje ver...
Maar ik hoop dat iemand anders een goede tip heeft.

Al vast bedankt,

Sandra
 
Hoi Sandra,

Er zijn trappelzakken te koop waar de handjes ook helemaal in kunnen.
Ons dochterje Demi ligt daar ook in,en sochtends is ze lekker warm.
Hier hoef je verder niks overheen te doen.
Je hebt ze in katoen en je hebt ze ook die lekker gevoerd zijn.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes Susanne
 
Hoi Sussanne.

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ga straks meteen ff kijken bij een baby winkel.
Want ik vind het zo sneu.
Ik weet eigenlijk niet of het kwaad kan als ze zo koud zijn.
Maar het is in iedergeval lekker warm als ze iets over de handjes heeft.

bedankt !

Sandra
 
hoi sandra
Het kan geen kwaad hoor koude handjes.
Mijn dochter had het ook altijd en nu is ze inmiddels groot genoeg 2,5 jaar en stopt ze ze lekker onder de dekens.
Maar wil ze overdag d'r sokken soms niet aan terwijl ik met dikke sokken aan zit ze zullen er geen last van hebben want als ze het koud zegt ze het wel. Mijn zoontje van 4mnd ligt nu ook weer met van die koude knuistjes in bed en hij slaapt er niet minder om hoor.
 
Hoi,
een herkenbaar "probleem"! Ik stop de deken heel strak in met de armpjes eronder, dat helpt ook tegen de onwillekeurige bewegingen waarmee kleine baby's zichzelf soms weer wakker maken. De handjes van mijn zoontje blijven meestal onder de deken en zijn dan dus heerlijk warm!
 
Hoi
Op zich kan het geen kwaad koude handjes en voetjes, sterker nog het is een normaal verschijnsel bij baby's.Als de nek aan de achterkant maar warm aanvoelt is het prima.Te warm is nl. helemaal niet goed.
 
Als ik jou was zou ik geen zak kopen waar de handjes ook helemaal in kunnen want ik denk dat dat veel te warm is voor je kind.Koude handjes zijn helemaal niet erg,als het buikje en de beentjes maar lekker warm zijn is er niets aan de hand.
 
Het heb ff geduurd maar ik ben er weer.
Het internet was niet in orde.

Maar goed,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb en beetje rond gekeken en gevraagd,maar ben inderdaad tot de conclusie gekomen om het zo maar te laten.
In haar nekkie is ze goed op tem.dus ik ga er vanuit dat het goed zit allemaal.
Zoals velen van jullie al zeggen gaat het van zelf wel beter.
En er kan niet veel mis gaan.
En ach misschien heeft ze het wel van Moeders.
Ik heb ook vaak goude handen en voeten.

Heel erg bedankt voor jullie reacties.
En misschien heeft iemand anders met dit probleem er ook iets aan.

Groetjes Sandra.
 
Terug
Bovenaan