Koude handjes

Goedennacht

Jullie zullen vast wel eens gemerkt en vast en zeker wel eens gevoeld hebben.
Onze kleintjes kunnen nog al es last hebben van ijskoude handjes als ze op bed liggen.
Ik heb zelf een zoontje genaamd Thijs en is 6 december 3 maandjes en ik vind het nog al zielig als ik hem uit bed haal en hij heeft van die koude handjes

Wat doen jullie hieraan?

met vriendelijke groet Barbara
 
Hoi Barbara, de bloedsomloop van jonge baby's is nog niet helemaal zoals bij volwassenen. Vandaar dat ze wel eens koude handjes kunnen hebben. Als je wilt weten of hij het echt koud heeft, moet je in z'n nekje voelen. Verder is het niet erg dus...

 
Op zich is het echt niet erg hoor, maar ik heb mijn kinderen een paar (lach niet) sokjes aan de handjes gedaan als het echt koud was buiten, dit werkte heel goed.
 
Ik leg haar altijd met haar handjes onder het dekentje, maar als ik haar er vervolgens na een paar uur weer uithaal, ligt ze gewoon met haar ijskoude handjes boven de denkentjes. Toch slaapt ze er gewoon om door. Op het CB zeggen ze dat een baby rustig koude handjes mag hebben, krijgt ze niets van.
 
langere mouwen / armpjes goed instoppen (inbakeren soms).
men zegt dat het niet erg is, maar ik vind het ook niet NODIG; doe er dus zelf wel wat aan. mijn zoon slaapt nu volgens mij ook beter.
 
Wij hebben ons kleintje een fleece slaapzakje met iets te lange mouwen aangetrokken. ze sabbelt nu lekker op haar mouwtjes en wordt niet meer met ijsklompjes wakker...
geloof neit dat het haar iets uitmaakt maar het geeft mij in ieder geval een beter gevoel.

Groet......babette
 
Terug
Bovenaan