koude handjes

Hallo allemaal,

Sinds Isa in een trappelzakje slaapt (nu ca. 1 week) en niet meer in haar inbakerdoek, heeft ze haar handjes alleen maar boven de dekentjes tijdens het slapen (ookal stop ik die regelmatig terug) en worden haar handjes ijskoud! Ik vind het zo zielig maar kan niet echt ontdekken of ze er zelf last van heeft.
Hebben jullie kindjes dit ook en zo ja, wat doen jullie hier aan?

Grtz. Poppetje71

Ja,  dit heeft Marin ook, ligt ook met haar handjes boven de deken.
Ik geloof niet dat ze er zelf last van heeft, zolang ze in haar nekje lekker warm aanvoelt, is het wel goed.

Liefs Annemarie

Ps: alleen m'n man vindt het minder als ze met de late voeding tussen ons in op bed ligt en ze "aait" hem over z'n blote borst! hihihihihi

Roos heeft vanaf het begin al koude handjes gehad. Ook gewoon overdag als ze in de box ligt. Het kan verder geen kwaad, ze hebben er geen last van.

Groetjes,

Helga

Tiara heeft ook altijd koude handjes in bed, en ik kan ze terug stoppen wat ik wil dat laat ze toch niet lng zo liggen. Ze heeft er geen last van want ze slaapt gewoon door.

Groetjes Nancy

Thanx!

Ik voel me nu wel wat gerustgesteld. Inderdaad, ook als Isa in de box speelt heeft ze vaak koude handjes. Ook daar lijkt ze geen last van te hebben. Daar ga ik dan maar van uit! Verder hou ik idd haar nekje in de gaten en heb ik de badthermometer nu in gebruik om de temp in haar kamertje een beetje te peilen. Af en toe doe ik de verwarming er even aan zodat de kou er een beetje uit is.

Grtz. Poppetje71

De dokter heeft ooit wel s tegen mij gezegd dat het t belangrijkste is voor ene baby dat zijn hoofd en romp warm blijft... dat regelt zijn lichaam ook op die manier... vandaar dat ze vaak koude handjes en voetjes hebben... maar dat geeft dan niks... als je je zorgen maakt voel dan in zijn of haar nekje... dan weet je zeker of ze het warm of koud hebben...

Terug
Bovenaan