Koude handjes!!!

Hallo Dames,

Even een kleine vraag.. Stacey blijft eigenlijk altijd goed op temperatuur, maar als ze in haar bedje heeft geslapen heeft ze altijd koude handjes... In de box beneden is dit niet het geval.

Nu is het zo dat Stacey graag met haar handjes boven de dekens slaapt... (Is namelijk altijd als ze wakker wordt)

Haar temperatuur is verder wel goed. Hoe is dit met jullie baby's??

Liefs Geert
 
Hoi,
Juul ligt ook altijd te slapen met de handjes in de lucht. Volgens mij is dit baby eigen. Haar handjes zijn ook altijd vrij koud dan maar volgens mij kan dit geen kwaad
 
Hey Geert,

Hier hetzelfde verhaal met Lise. Beneden in de box warme handjes en in haar bedje ijskoud. Verder is ze gewoon goed op temperatuur. Arts gaf aan dat dit niet erg is... handjes zijn bij baby heel vaak koud.

Liefs,
Arwen
 
Ja hoor heel normaal en zelf heeft ze daar geen last van. Ze kunnen zelfs blauw worden van de kou, maar ook dat kan geen kwaad. Zolang haar nekje lekker warm is is het goed...

Hihi toen ik ooit eens een weekend op de 7 wkn oude baby van een vriendin moest passen heb ik daar zelfs de dokter voor gebeld. Hij lag te slapen; lijkbleek en blauwe handjes, dacht dat kan nooit goed zijn... Maar niks aan de hand dus...
 
Ja joh, dan is t ook nog niet je eigen kind, ik had altijd wel opgepast enzo maar nooit op zo'n kleintje. Z'n mama zat erg slecht in dr vel, dus wilde haar niet meteen bellen, maar dat bleke en die handjes... T zag er zo eng uit haha
 
Terug
Bovenaan