koude handjes

hmimes

New member
hier altijd koude handjes zo zielig doe dan sokjes om handjes maar dan kan hij weer geen speeltjes vasthouden aanraken . Voor de rest ook koude voetjes heeft nu pantoffeltjes maar toch .
 
Koude handjes schijnt niet veel uit te maken maar koude voetjes geloof ik wel.....
Misschien is jou zoon gewoon iets kouder aangelegd maar zou dan idd wel pantoffeltjes aan doen.

Liefs
 
hier ook vaak koude handjes, maar als ze in hun nekje maar lekker warm zijn dan geeft het niet. doe snachts soms sokjes erover, ook tegen het krabben en voor de warmte. ze heeft ook altijd slofjes aan met sokjes of een maillot eronder, anders heeft ze ook koude voetjes, terwijl het toch niet koud is in huis. denk dat dat komt omdat ze ze niet veel gebruiken. ze trappelen en zwaaien wel maar verder nog niet. volgens mij hebben ze er niet echt last van, merk er iig nooit iets van, ook niet dat ze beter slaapt ofzo als ik sokjes aan haar handjes doe.
 
Toen Xilyano net geboren was had hij helemaal blauwe handjes en voetjes en ze waren echt koud. Mij is toen verteld dat de handjes en voetjes het minst belangrijk zijn en dat het lichaam eerst de rest van het lichaam voorziet. En de kraamzorg zei, bijna alle baby's hebben koude handjes het is een teken dat ze gezond zijn. Ik zou hem overdag lekker laten spelen hoor met z'n handjes. 's Nachts baker ik hem in dus dan blijven ze altijd al warm maar je kan dan idd ook voor sokjes kiezen.
 
Stijn heeft ook vaak koude handjes en voeten (ikzelf trouwens ook). Zijn handjes zijn ook nog koud als ik zeker weet dat hij het voor de rest niet koud heeft. Als je zelf koude handen hebt is dat niet zo erg, maar als je koude voeten hebt dan heb je het vaak helemaal koud. Ik wel tenminste. Ik denk dat dat bij baby's hetzelfde is. Maar inderdaad in de nek voelen......
 
Terug
Bovenaan