Kraaien

Zoooo lief!
Gabriël kraait sinds vandaag. Hij is echt bezig andere geluiden te maken en heeft er de grootste plezier in. Het is zooo schattig! Jullie kleintjes doen het misschien ook al maar goed ik moest het even vertellen haha!
Ben zo ontzettend verliefd! :-D

Liefs!

Leuk he al die "verhaaltjes" die onze schatjes vertellen. Wow wow is hier momenteel erg in. Denk dat hij later kerstman wil worden, hihi.
Geniet van alle geluiden!!

Hier is het nog vrij rustig met geluidjes. Als hij al geluid maakt dan is het meer een beetje piepen en zeuren. hahaha. Ach dat komt allemaal wel vanzelf.
Maandag komt de fysiotherapeut langs om ff naar zn hoofdje te kijken. Hij heeft toch wel een voorkeurshouding. Rechts is favoriet. Nu voorlopig dus alles links doen, (voeden enzo)
Verder laatste week verlof en hij heeft nog geen een nacht doorgeslapen. Dat vind ik wel vervelend. Mijn meiden sliepen allemaal door toen ik weer moest werken. Hoop dat we het een beetje vol gaan houden. Maar goed nog ff genieten van de laatste week. Nog even alle tijd voor dit forum, facebook etc.

Jullie een fijne dag! en een knuffel voor de kleine schatjes
groetjes Hanneke

Jaaa leuk he? Heb je filmpje gezien op fb! Zo lief! Saar is ook lekker aan het praten. Vooral "He he he!" Maar ook de rrrrr is nu volop in gebruik. Zo grappig. 's ochtends gaat de wekker en even later hoor ik haar in bedje lekker 'kletsen' zo grappig!

Haha! Echt leuk hoor!
Gabriël roept nu vaak 'Waaah!' en dan rondkijken haha!

Hij slaapt overigens ook nog niet door, maar door alle omstandigheden hebben we gelukkig genoeg tijd de komende maanden en zullen we dus nog een hele tijd kunnen 'uitslapen' :)

Grappig daar Saar kletst in haar bedje, bij ons is het nog huilen als hij wakker wordt hoor. Al kan hij wel een half uur wakker in bed liggen rondkijken of aan zijn handjes sabbelen, dan hoor je allemaal gesmak haha!

Wij hebben hier het geluk dat Stacey al aardig kan slapen (Lijkt mama wel). Ze wordt meestal tussen 07.00uur en 08.00uur wakker. S 'nachts is ze bij ons nog nooit gekomen :)

@Suzanne: Wel filmpje op FB bedoel je?? Heb je er een link van??

Liefs Geert

Terug
Bovenaan