A
Anoniem
Guest
Zou je het kunnen maken om bij het geboorte kaartje een visite kaartje oid bij in te stoppen met een gedichtje of de teks: Dat je nog zoveel spulletjes hebt van de eerste meid dat je liever hebt dat ze geld storten op deze baby haar rekening en dan het rekenings nummer er bij noteren??
Kun je dit maken of niet?
Ik heb echt alles nog van mijn dochter over in goede staat. het enige waar ik intresse voor heb is zo'n geurvrije luier emmer maar verder kleertjes genoeg en helemaal speelgoed genoeg. Ik had al 2 auto speeltjes en nu heb ik er tijdens de zwangerschap ook al weer 2 bij gekregen. Ik heb straks zo veel dubbele dingen dat ik liever geld heb voor haar voor later op haar rekening.......
Hoe doen jullie dit bij een vervolg zwangerschap/bevalling met kraam kado's ???
Monique
Kun je dit maken of niet?
Ik heb echt alles nog van mijn dochter over in goede staat. het enige waar ik intresse voor heb is zo'n geurvrije luier emmer maar verder kleertjes genoeg en helemaal speelgoed genoeg. Ik had al 2 auto speeltjes en nu heb ik er tijdens de zwangerschap ook al weer 2 bij gekregen. Ik heb straks zo veel dubbele dingen dat ik liever geld heb voor haar voor later op haar rekening.......
Hoe doen jullie dit bij een vervolg zwangerschap/bevalling met kraam kado's ???
Monique