Kraambed

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik vroeg me af wat jullie dragen in je kraambed? Gewoon een nachthemd als er visite is? Of gewoon lekker je eigen kleren? En 's nachts, als je borstvoeding gaat geven, ik lees overal dat het makkelijk is om een shirt met knoopjes aan de voorkant aan te schaffen, maar het enige wat ik in de winkels kan vinden zijn dan van die oma-nachthemden.
Hoe doen jullie dit?

Liefs Marije

Hai,

Ik ben ruim 1 maand geleden bevallen van onze dochter, Lise. Had een nachthemd gekocht met knoopjes aan de voorkant, idd voor de BV (jaja, zo'n lelijk oma-ding). Niet gebruikt...

Ik heb voornamelijk een dunne pyjamabroek of sportbroek aangehad (je gewone broeken pas je waarschijnlijk nog niet en da's ook erg warm hoor), een voedingsBH en een voedingstop (van H&M, is een hemdje, kunnen ook de 'cups' naar beneden: erg handig voor voeden, anders moet je je steeds helemaal aan- en uitkleden).

Oftewel: Houd het praktisch! Maak het niet te moeilijk voor jezelf. Ik had leuke dingen klaarliggen, maar kon de eerste 2 dagen letterlijk niet op   mn benen staan. Dus ook geen mooie kleren aan...

Geniet van je zwangerschap.

Groet, Ukkie26, mama van Lise (02-04-08)

hoi,

Ik heb de eerste week gebivakeerd in een pyama broek en een pyama jasje met knopen. En als ik het erg warm had een topje (van de Hema, koop vooral een donkere kleur tegen vlekken), dat kon makkelijk omhoog of omlaag tijdens het voeden.
Ik zag een lang shirt echt niet zitten. Ik weet niet of je normaal vaak je benen scheert maar daar heb je de eerste tijd echt geen behoefte aan hoor!

Elke

Terug
Bovenaan