Kraambedankjes??

A

Anoniem

Guest
Doen jullie daaraan? Zo ja wat hebben jullie? Ik ben een tijdje bezig geweest met iets origineels te vinden. En dat is gelukt ook! We hebben zeepjes laten maken, omdat we al weten wat het wordt heb ik ze nu al in huis. Het zijn blauwe zeepjes geworden met een stoere leger wikkel erom, ook in blauw en dan zijn naam erop. Ben er zo blij mee! Dus was benieuwd naar jullie ideetjes!

samantha_love 36+6

hallo,
ik ga geen kraambedankjes geven. het zijn toch vooral vrienden, collega's en familie die komen en die weten wel hoe leuk wij het vinden dat ze geweest zijn....hoop ik.
ik vind het eigenlijk een beetje overdreven om te doen!

groetjes martine (26 weken)
ps: maar wel een leuk idee van jullie!

Ik snap wel wat je bedoeld hoor en heb ook zitten twijfelen of ik wel bedankjes wilde doen. Ik had zoiets van als ik dan iets doe, dan geen snoep of iets geknutseld. We doen vaak bij grote verjaardagen en zo ook bedankjes dus vandaar dat we er toch voor hebben gekozen. Ik moet ze nu alleen nog alle zestig in pakken in folie. Goed om de verveling te verdrijven.

als je het idd vaker doet is dit ook een goede reden om het te doen natuurlijk ;)
ik ben helemaal niet attent met dat soort dingen....ik vergeet het altijd! en mijn man is ook geen haar beter!

gr. martine

Terug
Bovenaan