kraambedankjes

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

doen jullie ook een kraambedankje geven als de kleine er straks is.
ik heb dat met mijn dochter wel gedaan en wil nu ook weer graag wat geven maar wel zelf maken of zo.
niet van die kant en klare bedankjes want die zijn erg duur.
wie heeft er nog leuke ideen.

liefs sandra

Bij de Jamin kun je ingrediënten kopen die je op allerlei manieren kan combineren.
Ik heb doosjes gekocht die ik ga vullen met wat te snoepen (ik heb ook roze snoepjes gekocht). Verder heb ik lint gekocht om de doosjes mee dicht te maken. Allemaal bij de Jamin gehaald. Ze hadden erg veel keus. Leuk  om te maken  tijdens de zwangerschapsverlof!

Veel plezier met freubelen!

Hoi,
ik laat foto's maken van de kleine en van mijn eerste kindjes.
dat zie je tegenwoordig ook heel veel als bedankje.
is ook niet zo duur heb ik gehoord.
gr lisette

ik heb 4 meter roze doorschijnende stof gehaald         doekjes van 20 bij 20 cm geknipt
daar komen snoephartjes in

met om dicht te maken roze en wit dun lintje eromheen en een kaartje eraan met er
op bedankt voor het komen

wij houden kraamfeest dus ik geef ze dan als ze weg gaan ik maak ze wel zelf heb er ongeveer straks 100 nodig  

als ik ze op internet bestel betaal ik 1,49 pst
nu was ik in totaal 19,45 kwijt

best goedkoop zo toch

groetjes soraya

ik heb 4 meter roze doorschijnende stof gehaald         doekjes van 20 bij 20 cm geknipt
daar komen snoephartjes in

met om dicht te maken roze en wit dun lintje eromheen en een kaartje eraan met er
op bedankt voor het komen

wij houden kraamfeest dus ik geef ze dan als ze weg gaan ik maak ze wel zelf heb er ongeveer straks 100 nodig  

als ik ze op internet bestel betaal ik 1,49 pst
nu was ik in totaal 19,45 kwijt

best goedkoop zo toch

groetjes soraya

Terug
Bovenaan