Kraambedden

Ik zag dat iemand vroeg of je omgeving dronten aan kraambedden kan komen en ik zit zelf ook met die vraag. Ik kan mijn eigen bed niet verhogen en daarom moet ik dus een kraambed hebben maar bij alle plekken waar ik geinformeerd heb kunnen ze mij niet helpen. Een 1p bed heb ik ook niet dus ik zit met een probleem. Is er niemand omgeving dronten die hier antwoord op weet??????

gr.Mar.
 
beste mar

ik weet niet of je er veel aan heb wantweet niet of jouw kraamzorg dit ook goed vind
maar bij mijn schoonzusje kon het bed ook niet opgehoogd worden dus hadden ze tegen haar gezegd dat ze ook wel een extra matras op haar bed mag leggen dat dat dan ook goed was
misschien kan je makkelijker aan een extra matras komen dan aan zo een kraambed dus misschien moet je effe bellen naar je kraamzorg
veel liefs
jacqie
 
Hoi Mar.

Ik kom uit Lelystad en ik dacht dat je dan de Stichting Icare kon bellen. Kun je vinden op www.icare.nl geloof ik. En aldaar zou je dat kunnen bestellen. De hoofdvestiging zit in Lelystad, PLaats 1 te Lelystad. Ik weet niet of dit ook zonder medische indicatie kan maar misschien heb je er wat aan.

In ieder geval succes ermee.

Groetjes Esther
 
Heb je al met de Thuiszorg van je regio gebeld? Het adres dat ik van Thuiszorg Groningen kreeg leverde desgewenst ook bedden. Ik weet niet of je vanuit Dronten ook bij hen terecht kunt, maar als de Thuiszorg in jouw regio je niet kan helpen kun je allicht regio Groningen even proberen. Succes!
 
Terug
Bovenaan