Hoi!
Wij kiezen dit keer voor een kraamfeest.
Dit omdat ik een mega grote familie heb en we een half jaar lang kraambezoek kregen bij ons zoontje. Dat was teveel en veeel te lang!!! Gezien we wat verder van de familie afwonen wil dus iedereen in het weekend komen en ow wat zijn die ons kostbaar!!
Kraambezoek is wel wat persoonlijker van een kant, maar er komen dan ook zoveel mensen die je eigenlijk amper tot nooit ziet en dan is het weer wat minder spectaculair.. En geloof me, na 5 maanden is het niet meer zo leuk om je bevallingsverhaal voor de zoveelste keer te moeten doen hahaha.. Daarbij hou je bij een kraamfeest verder een vrije agenda, dus met niemand relening houden en lekker er op uit met de kleine! De directe familie en je close friends komen buiten het feest toch vaker spieken en dat is prima/leuk. Dus een beetje bezoek hou je dan toch.
Hier dus een kraamfeest zodat we het grootste gros in een keer hebben gehad.
Heerlijk lijkt me dat én tis weer eens wat anders dan wat we eerder gedaan hebben.
Nu dus stressen en uitzoeken hoe dat allemaal in zn werk gaat en wanneer we dat dan willen houden/doen.
Waarvoor kiezen jullie?
Esmé mv Kay en ???
(30 wk zwanger)
ps: Als ik een kleine familie had gehad etc dan had ik gewoon kraambezoek ontvangen