Kraambezoek...

Hoi dames

Daar ben ik weer..
We komen er gewoon echt niet uit!!!!
We willen een kraamfeest,
maar weten gewoon niet hoe we zoiets fatsoenlijk,
enigsinds grappig en met verzoek geen kleertjes en beertjes mee te brengen;
op een kaartje moeten verwoorden!
Iemand ideetjes????

Verder vieren we het kraamfeest in een grote zaal, aangezien het aantal gasten.
Mijn man heeft een eigen bedrijf, en er gaan maar liefst 150 kaarten de deur uit.
Dat keer 2 (gemiddeld dan hihiii)  kunnen we thuis moeilijk kwijt...
We wilde dus iets leuks aan straat zetten, een bord ofzo (zo van; hier is het feest)  geen opblaasbaby; bah..
Maar iets originelers. Waar vinden we zoiets, en hebben jullie een leuk idee???

En als laatste vraag; wat organiseren jullie voor de andere kinderen. Een clown is hier helemaal hot, maar daar houd ik zelf niet zo van. Een luchtkussen is wel leuk (ook niet bijzonder duur; 50,- voor een dag hier) maar onze oudste is nog maar 2 1/2 als de baby geboren wordt, en er komen ook kinderen van 10; die springen hem hartstikke omver.... Dus voor de kleine peutertjes is dat ook weer niet zo'n handig idee misschien? Hier nog een idee voor iemand????

Pfffff wat een georganiseer he?!

O en wat vinden jullie??
Kan ik eventueel vragen om cadeaubonnen??
Vind dat vaak zo onpersoonlijk
en zelf ook niet leuk om te geven.
Maar bij onze oudste kregen we alle kleertjes
in een verkeerde maat mbt het seizoen.
Of we kregen een pakje wat onze smaak niet was.
Vind ik zo zonde!   Help...

heyhey...

Dat wordt een groot feest dan zeg... :)
wel leuk...
wij waren eerst ook aan het denken over een kraamfeest... maarja dan krijg je weer.. wie nodig je uit.. wie niet...
en familie en vrienden die komen toch al van te voren.. dus beetje dubbel vonden wij in onze situatie....

Zou het een idee zijn om een soort site.. (ik geloof daar geeft het speciale site's voor) waar je allemaal ideetjes kunt neerzetten met foto's erbij... hier zouden de mensen dan op kunnen kijken..
op die manier krijg je wel wat je ook echt graag zou willen hebben...

succes met het organiseren van feestje.. :)

groetjes
joyce

Zo het word inderdaad een groot feest zo te lezen!!! Leuk hoor!

Wijzelf kiezen gewoon voor kraambezoek omdat je inderdaad anders je familie al eerder op bezoek krijgt en het alsnog dubbelop is!
Wel hebben wij iets 'speciaals' bij het geboorte kaartje gedaan met betrekking tot de cadeautjes.

Ik heb op de website (wilgraaghebben.nl) een verlanglijstje gemaakt met alle dingen die wij graag willen hebben en goed kunnen gebruiken, van 0,50 tot 186,00 zodat er voor iedereen wat bij zit. Kleding die we kunnen gebruiken daar heb ik maatjes van bijgezet en voorbeelden.

Misschien dat dit een idee is?
Groetjes Maaike
37 weken zwanger.

ik hoor hier niet maar lees af en toe even mee!

mijn vriendin had iets in de zin van;

aangezien we al voorzien zijn van vele spullen hebben we liever iets om het spaarvarken van kleine ...... mee te vullen...

misschien vind je dat wat!!

x

Terug
Bovenaan