Hoi dames
Daar ben ik weer..
We komen er gewoon echt niet uit!!!!
We willen een kraamfeest,
maar weten gewoon niet hoe we zoiets fatsoenlijk,
enigsinds grappig en met verzoek geen kleertjes en beertjes mee te brengen;
op een kaartje moeten verwoorden!
Iemand ideetjes????
Verder vieren we het kraamfeest in een grote zaal, aangezien het aantal gasten.
Mijn man heeft een eigen bedrijf, en er gaan maar liefst 150 kaarten de deur uit.
Dat keer 2 (gemiddeld dan hihiii) kunnen we thuis moeilijk kwijt...
We wilde dus iets leuks aan straat zetten, een bord ofzo (zo van; hier is het feest) geen opblaasbaby; bah..
Maar iets originelers. Waar vinden we zoiets, en hebben jullie een leuk idee???
En als laatste vraag; wat organiseren jullie voor de andere kinderen. Een clown is hier helemaal hot, maar daar houd ik zelf niet zo van. Een luchtkussen is wel leuk (ook niet bijzonder duur; 50,- voor een dag hier) maar onze oudste is nog maar 2 1/2 als de baby geboren wordt, en er komen ook kinderen van 10; die springen hem hartstikke omver.... Dus voor de kleine peutertjes is dat ook weer niet zo'n handig idee misschien? Hier nog een idee voor iemand????
Pfffff wat een georganiseer he?!
Daar ben ik weer..
We komen er gewoon echt niet uit!!!!
We willen een kraamfeest,
maar weten gewoon niet hoe we zoiets fatsoenlijk,
enigsinds grappig en met verzoek geen kleertjes en beertjes mee te brengen;
op een kaartje moeten verwoorden!
Iemand ideetjes????
Verder vieren we het kraamfeest in een grote zaal, aangezien het aantal gasten.
Mijn man heeft een eigen bedrijf, en er gaan maar liefst 150 kaarten de deur uit.
Dat keer 2 (gemiddeld dan hihiii) kunnen we thuis moeilijk kwijt...
We wilde dus iets leuks aan straat zetten, een bord ofzo (zo van; hier is het feest) geen opblaasbaby; bah..
Maar iets originelers. Waar vinden we zoiets, en hebben jullie een leuk idee???
En als laatste vraag; wat organiseren jullie voor de andere kinderen. Een clown is hier helemaal hot, maar daar houd ik zelf niet zo van. Een luchtkussen is wel leuk (ook niet bijzonder duur; 50,- voor een dag hier) maar onze oudste is nog maar 2 1/2 als de baby geboren wordt, en er komen ook kinderen van 10; die springen hem hartstikke omver.... Dus voor de kleine peutertjes is dat ook weer niet zo'n handig idee misschien? Hier nog een idee voor iemand????
Pfffff wat een georganiseer he?!