kraambezoek

Geboortebedankjes zijn erg leuk. Tik het in op google en je vind genoeg. Ook muffins met muisjes of koekjes met geglazuurde naam erop. Niet heel moeilijk, wel erg leuk :)

Gr bibi sept forum

Soesjes; bovenkant insmeren met een glazuurtje en dan blauwe of roze eetversieringen erop.. (kun je wel krijgen in de supermarkt of anders bij een kookwinkel)

Soesjes in gesmolten witte chocolade dopen en dan in de roze / blauwe muisjes. Als je dit met bevroren soesjes doet, kun je ze gewoon weer terug doen in de vriezer en ontdooien als je ze nodig hebt.

kan ook inplaats van soesjes met chocolade en muisjes erop.
kun je soesjes doen met glazuur erop en dan de muisjes erop. zelf vind ik dit lekkerde dan met chocolade.
de eerste keer traktatie gedaan voor me dochter op peuterspeelzaal was meet soesjes glazuur en muisjes. en de tweede was voor haar traktatie op school met soesjes chocolade en muisjes, zelf vond ik dat niet zo.
jamin heeft ook traktatie s te koop kant en klaar voor geboorte misschien als je die in de buurt hebt kun je daar kijken/kopen.

ik kies voor cake met slagroom en dan muisjes erover.
ik maak de cake zelf en die het dan in de vriezer en haal het eruit als ik kraambezoek krijg.

Terug
Bovenaan