Kraambezoekboek

<p>Hoi allemaal,</p><p>Over 4 weken ongeveer hoop ik onze kleine man te begroeten.</p><p>Voor het kraambezoek ben ik opzoek naar een leuk invulboek.</p><p>Op internet zie ik zoveel verschillende, maar niet overal kan je de binnenkant bekijken.</p><p>Het lijkt me leuk om bij elke pagina een foto van het kraambezoek te kunnen plakken. Iemand enig idee in welk boek hier ruimte voor is?</p><p>Of andere leuke tips? Alvast bedankt!</p>

Ik ken iemand die heeft een voorleesboek gekocht en daar iedereen een verhaaltje of gedichtje in/bij laten schrijven. Vond ik ook wel een leuk idee. 

Ik had een boek gekocht via internet en kon idd de binnenkant niet zien. Ik heb het in de kraamweek weggegooid omdat ik de vragen echt stom vond (en na elk bezoek zelf een ‘evaluatie’ in moest vullen waarbij ik bv aan moest geven of het bezoek niet te lang was gebleven....). Uiteindelijk hebben we een mooi notitieboek gekocht. Bij elk bezoek nemen we een foto en die plakken we op de linkerbladzijde. Rechts mag iedereen zelf een stukje schrijven voor onze dochter. We hebben er leuke reacties op gehad en ik vind het veel persoonlijker. Bovendien kan iedereen schrijven wat hij wil en is het altijd van toepassing. Ik heb bij het kindje van een collega bv wel eens moeten invullen: dit gaan wij later samen doen.... Waarschijnlijk niets dus dat is dan wel erg lastig vind ik.

Ik heb er eentje van Kidooz. Op de ene blz staan wat vraagjes en op de andere blz is er ruimte voor een verhaaltje en foto.

Die van studio ins en outs vind ik erg leuk!
En ik heb ook een hele gave gevonden van baby bunny. Hier kan je de naam op laten drukken. 
Bedankt voor de tips!

Terug
Bovenaan