Kraamborrel uitnodiging en geboortekaartje

<p>Goedemiddag allemaal,  Momenteel ben ik bijna 25 weken zwanger van ons eerste kindje.  Wij denken er over om een kraamfeest te organiseren in plaats van kraamvisite. </p><p>Maar hoe zet je dit op een geboortekaartje als je niet iedereen die een geboortekaartje uitnodigd voor het kraamfeest? Dan het beste een losse uitnodiging en op het geboortekaartje niks melden over kraamvisite?  Ik hoor graag jullie mening. </p>
 
Dat is een dilemma! Sommige mensen zien een geboortekaartje ook al als uitnodiging. Ik weet niet wanneer je van plan bent om de kaartjes te versturen. Maar je kunt ook een kaartje doen ter kennisgeving en een apart kaartje erbij of later met de uitnodiging.
 
Wij hebben ook een kraamborrel gedaan en hebben toen voor de mensen die mochten komen een uitnodiging voor de kraamborrel op het kaartje laten drukken en de mensen die niet mochten komen het zelfde geboortekaartje maar zonder uitnodiging erop 
 
Ook wij hebben een borrel gehouden. Wij hebben bij de kaart inderdaad een aparte uitnodiging gedaan en op díe kaart stonden onze contact gegevens. Op de geboorte kaart dus niet. Dit werkte perfect.
 
Wij doen ook alleen een kraamborrel en geen kraamvisite. Wij hebben een apart kaartje voor de borrel op het geboortekaartje staat niks over kraamvisite. 

 
Terug
Bovenaan