Kraamcadeau tips

Grimms speelgoed
Blokken met de naam 
Hydrofiel doeken xl 
Armbandje met naam 
Thuisbezorgd bon 
Boekjes 
Houten bewaardoos voor 1e pakje ect. 

Wij waren veel blijer met speelgoed en boekjes dan met kleding. Dus ik zou het vooral aangeven bij mensen als je het leuk vind om iets anders dan kleding te krijgen. 

Cadeaubonnen. Zeker van de Hema  is geweldig. Of prenatal. Je hebt zelf waarschijnlijk al leuke kleertjes gekocht. En een ander heeft jou smaak niet. Kan je lekker nog eens shoppen ;)
Ook leuk is bestek met naam. Of een haren of tandendoosje. Opschrijfboek voor het eerste jaar. XL hydrofiele luiers of bad/doucheschuim,  kan je nooit genoeg van hebben. Hand of voet afdruk setje. Zoveel leuks! 

Mijn vriendin kwam aan met een zilveren spaarpotje, eentje die je bij een juwelier kan kopen. Een met een maan en een beer erop en bij de tweede een schoentje. Heel bijzonder!We zijn nog steeds van plan om hun naam en geboortedatum erop te laten graveren. 

Bij de tweede kregen we wederom een meisje, aan kleertjes heb je dan wel genoeg, en aan speelgoed ook geen gebrek. Geld voor op hun spaarrekening of voor in het spaarpotje. 

Wat hier boven ook al wordt genoemd, kleding heb je vaak zelf al (en wil je in de volgende maten waarschijnlijk ook het liefst zelf aanschaffen ?) en dan zijn dingen als houten speelgoed, Duplo, boekjes, groot voorleesboek van Kikker of Dikkie Dik erg leuk. Of een rugzakje voor als je je kindje naar de opvang gaat brengen. Wat ik zelf ook leuk vond om te krijgen was een setje met een zwembroek, zwembandjes, badspeeltjes. En bonnen om zelf wat te kopen of buik elkaar te leggen voor een grotere aanschaf is ook fijn. En de keukenprinsessen in je familie of vriendenkring kun je ook vragen een avondmaaltijd te maken en langs te brengen in de kraamperiode of daarna!

Ik had zo'n leuk en origineel kraam cadeau gekregen. Een rittenkaart voor babyzwemmen met een lief zwembroekje voor de baby. Vond het echt leuk bedacht 

Badspeeltjes van Tikiri! 
Hier al vanaf jongs af aan een succes, eerst om mee te spelen, toen om op te sabbelen/kauwen met de tandjes die door kwamen en nu om mee in bad te spelen! 
Zijn van natuurrubber en hebben geen gaatje, dus geen zwarte schimmel wat je kleintje binnen zal krijgen en ze zijn echt super schattig 

Terug
Bovenaan