Kraamcadeau voor partner (niet kraamvrouw)

<p>Sommige dames ontvangen na de bevalling een leuke attentie van hun partner, bv. kraamgoud, lekker etentje met dingen die niet mochten tijdens de zwangerschap, een lekkere massage... noem het maar op.</p><p>Nu ben ik zelf ruim 34 weken zwanger en denk ik erover na om mijn partner iets te geven. Niks groots, maar een leuke kleine attentie als blijk van waardering voor al zijn steun en toeverlaat de afgelopen maanden. Ben echt dol op die man en hij heeft mij door de soms mindere tijden heen gesleept. </p><p>Natuurlijk begrijp ik dat je als vrouw een kind baart en dat dat al een enorm cadeau is (ook voor mij natuurlijk), maar ik wil juist iets als partner doen voor hem. </p><p>Nu ben ik op zoek naar leuke ideeën, want ik merk dat ik zelf een beetje spaak loop qua inspiratie. Weet jij iets leuks? En heb jij dit ook gedaan/ga jij dit doen? </p><p>Alvast bedankt voor je input :)!</p>
 
Ik heb heel simpel een kaart gemaakt met onze trouwfoto en een foto van mijn man en onze dochter. In de tekst geschreven hoe dankbaar ik ben dat hij er altijd voor mij is en dat onze dochter zich geen betere vader kan wensen. Viel erg goed?
 
Terug
Bovenaan