Kraamcadeaus tweede kindje

<p>Hoi allemaal!</p><p>Over 6 weken verwachten wij ons tweede kindje. Wij hebben al bakken met kleding gekregen, teveel om te dragen, en zijn opzoek naar leuke, kleine cadeaus die we aan mensen kunnen vragen. Het gaat dus niet om grote cadeaus die we aan onze ouders vragen, maar gewoon kleine dingetjes tussen de 10 en 20 euro. Wie heeft er leuke ideeën? We hebben al prentenboeken, Duplo en een munchkin beker op het lijstje staan, maar het is nog steeds erg weinig. <br /><br /></p><p>Bedankt voor het meedenken!</p>

Rammelaar, muziekdoosje/knuffel, knisperboekjes, eerste bestek/borden set? Lastig hè, zit met hetzelfde luxe probleem ?

Heel herkenbaar ? Ook al begonnen tijdens de zwangerschap met een lijstje om zo te zorgen dat je niet onnodig veel kleertjes krijgt?
Als mensen hulp aanbieden, vraag of ze een maaltijd willen koken en meebrengen, heel fijn kraamkado. Verder nog wat ideeën:
Cadeaubonnen, spaarpot, regenlaarsjes, zwembroekje/badpakje, happy socks, speelgoed voor als je kinderen ouder zijn zoals: Playmobil, houden treinbaan, kappla, kinetische zand, houten speelgoed, zand speelgoed, bad speeltjes, bij een meisje een armbandje, invulboek / fotoboek 1e jaar, badcape met naam, koffertje met naam, leuk groot voorleesboek voor 3+, Cd met kinder muziek.

Wij hebben om die reden en dat we qua speelgoed alles hebben gevraagd om een bijdrage voor een groter kado. Iets dat we anders niet konden kopen. Het zijn wel echt twee kado's geworden die pas later door hem echt gebruijt kunnen worden. Een wobbel en gonge rivierstenen. 

Een houten bewaar koffer voor bijzondere spulletjes, badspeelgoed, xl Hydrofiel doek, armbandje inderdaad. 
Ik snap hoe lastig het is, hier precies hetzelfde. Ook nog 2e meisje dus had echt alles al haha. Ik vond veel persoonlijke spullen met dr naam heel leuk. 

Wij hebben trouwens ook geld gevraagd om een baby Björn wipstoel te kopen. En bij de eerste heb ik de Grimm's regenboog gevraagd, ook niet gratis ?

Terug
Bovenaan