kraamfeest of bezoek??

Wat doen jullie? Wij gaan voor gewoon bezoek, maar dan wel wat strikter met de tijden, dus niet meer heel laat of midden op de dag. Deze keer wil mama rust van 13:00 tot 15:00 :) Of het gaat lukken... geen idee, maar het voornemen is er!

Groetjes Nanda

Hoi,

Nou met die vraag stoeien wij   nu ook.
We hebben al een zoontje van 4, bijna 5 en die wil ik ook vooral in het begin de nodige aandacht geven en dat is een van de redenen dat we waarschijnlijk voor het kraamfeest gaan.
Ik moet ook goed hertsellen van bekkeninstabiliteit en een vermoedelijke keizersnee en heb dus behoefte aan rust.
Mijn beste vriendinnen komen natuurlijk wel snel, liefst al in het ziekenhuis(met keizersnee moet je toch 4 a5 dagen blijven) en de rest pas op het kraam feest.
Ik ben 2 juni uitgerekend en wil het kraamfeest dan rond half juli geven met hopelijk top weer.
Zo heb je voor jezelf de tijd om lekker uit te rusten, te herstellen en te wennen aan je kindje.
Ik heb dat bij de eerste eigelijk best wel gemist en dat heeft herstel in de weg gestaan(was ook een keizersnee).

Bij ons kan je ook in het kraamhotel verblijven en dat is natuurlijk ook een mooie gelegenheid om bezoek te ontvangen, eigen kamer en niet de rommel thuis.

succes met je besluit.

Wij zijn ook aan het twijfelen .... kraamfeest is wel zo makkelijk maar ben bang dat er veel niet kunnen zo in de zomervakantie. Kraambezoek is ook wel gezellig maar misschien wel druk. Ik had bij mijn zoontje een hele lage bloeddruk en kon de eerste week helemaal niks. Ik was zo hard van mijn roze wolk gevallen dat ik die eerste week ook haast niemand wilde zien maar gewoon rustig aan  van mijn kindje wilde genieten.
Ik ben er nog niet uit.
Succes!

Groetjes

wij gaan waarschijnlijk ook voor een kraamfeest Maar dan wel al zo'n 2/3 weken naar de geboorte Anders ben ik bang dat alsnog iedereen in de eerste weken wilt langs komen De vorige keer hadden we in de kraamweek zelf erg weinig bezoek omdat de helft nog met vakantie was Met als gevolg dat mijn man pas na 3 weken eindelijk een beetje rust had en toen ook al weer aan het werk moest erg jammer....
Dus dit keer alles in een keer mits de bevalling natuurlijk goed verloopt.
groetjes mira

Hallo,

Wij zijn er nog niet helemaal uit. We zitten natuurlijk midden in de overhuizing dus een kraamfeest zou wel makkelijk zijn als het huis klaar is. Als we het doen, is het alleen voor ooms en tantes...de rest komt toch wel zo.
Maar we moeten nog even alles op een rijtje zetten...

Groetjes

bij aaron waren er savonds al allemaal mensen langsgekomen,dat wil ik nu denk ik niet,even gewoon met ons nieuwe gezinnetje!ik denk dat we voor de buren enz een kraamfeest houden,na 3 weken ofzo en de rest komt toch wel...maar wel tussen 10 en 12 of tussen 3 en 6. daarna komt er niemand meer in,even nog samen met onze zoon dan genieten van ons wonder!

groetjes nineke

wij doen gewoon kraambezoek! We hebben het idee dat als je een kraamfeest houdt er dan veel mensen dubbel komen... want   familie en goeie vrienden zou ik toch niet laten wachten tot het kraamfeest... En bij ons is het de eerste, dus we gaan gewoon zien of we dit fijn vinden of niet...

Terug
Bovenaan