Kraamfeest

Hallo mama's

Wij krijgen ons eerste kindje en willen omwille van de rust en ruimtegebrek een kraamfeest elders houden.
Het word een vaste datum, helaas als onze uk eerder denkt te komen dan is ze al een stuk ouder als de meeste haar zien... dat is niet anders.

Nu willen wij een uitnodiging bij het geb.kaartje toevoegen maar ben op zoek naar een leuke tekst dat duidelijk maakt dat wij de mensen op het feest welkom zijn en we dus GEEN kraamvisite willen. Daarnaast zijn wij getrouwd en hebben dat nog niet gevierd vanwege de zwangerschap. Het word dus een 2 in 1 feest voor vrienden en fam.
Iemand leuke ideeen voor een dergelijke tekst?
En uberhaubt zijn alle ideeen rondom het feest welkom :D is ons eerste dus....

Liefs
 
hallo allemaal,

hier ben ik dan.. en je zal wel nieuwsgierig naar mij zijn maar dan moet je nog even geduld hebben want papa en mama mogen eerst even een tijdje alleen van mij genieten..

op (datum) mogen jullie naar mijn eerste feestje komen en dan kunnen jullie mijn teentjes komen tellen..

misschien weet je al dat toen ik in mama's buik zat zijn papa en mama getrouwd en dit willen ze vieren met mij erbij

dus kom naar mijn kraamfeestje en papa en mama trouwfeestje

tot dan

Ik heb het even zo uit mijn duim getoverd dus zullen wel wat foutjes in zitten maar misschien kun je er iets mee
succes
 
Wij hadden een geboortekaartje zonder telefoonnummer en kraambezoek-gedichtje. En een apart kaartje voor het kraamfeest (in dezelfde envelop) alleen voor genodigden. Iedereen heeft zich er aan gehouden.

Ons ons kraamfeestkaartje stond:
Om iedereen te kunnen plezieren,
gaan we mijn geboorte later vieren.

Ik wil graag iedereen leren kennen
en jullie met hapjes en drankjes verwennen.

Deze kan ook:
Voorlopig ben ik nog klein
en ik moet nog ‘n beetje wennen,
daarom zou ik graag wat sterker zijn
voor ik iedereen leer kennen!

 
Wat grappig, ik ben me rot aan het zoeken naar een gedichtje en vind net diegene die jij neerzet. Die vonden wij erg leuk. Dit in combi met wat boy baby schreef moet ik toch een aardig eindje komen?
 
Leuk idee hoor arentmaas,
ik ga kramen in het kraam hotel,
tot 5 dagen na de geboorte ben ik daar en al het bezoek mag daar langskomen. Heb ik ook alle troep niet want dat verzorgen hun.
 
@goldwinggirl, dat is inderdaad ook een goed idee!! Wij hebben hier ook een kraamhotel in de buurt. Wij hebben er eerst ook aan gedacht, uiteindelijk toch besloten gewoon naar huis te gaan en een feest te geven mede omdat wij een kat in huis hebben die wij zo min mogelijk stress willen bezorgen. En een kindje in huis zorgt al voor genoeg stress ben ik bang haha.
 
Terug
Bovenaan