kraamfeest

hoi meiden,

eigenlijk kom ik van het januari forum, maar dacht misschien juist hier ook mama's die het weten.

ik ben begonnen met het maken van de geboortekaartjes (jaja crea bea ik maak ze zelf vind ik leuk).

nou leek het ons leuk om bij de tweede een kraamfeest te geven, zodat je niet dagen, weken losse visite hebt. (directe fam en hele goede vrienden uitgezonderd natuurlijk). maar heb even inspiratie nodig voor een tekst op het kaarte voor het kraamfeest. (we willen een los kaartje in het geboorte kaartje stoppen met de uitnodiging voor het kraamfeest).

iemand hier leuke originele inspiratie? :)

ik hoor ook graag ervaringen van andere die al eens een kraamfeest hebben gegeven:
- hoelang na de geboorte?
- thuis of juist niet?
- wat zet je op tafel (eten en drinken)?
- hoelang laat je het duren?
alle reactie zijn welkom
alvast

Hoi,

Wat leuk dat je zelf de kaartjes maakt, wel een hoop werk zeg!
Ik heb zelf geen ervaring omdat dit mijn eerste is, maar heb al wel wat kraamborrels gehad.
Meestal was dat 's middags tussen 14:00 en 18:00 en dan tussen een maand a 2 maanden na de geboorte.
Een tekst zou ik niet weten, ben totaal niet creatief en wil zelf geen feest geven. Zelf liever los bezoek.
Wat eten betreft was dit bij de meesten vergelijkbaar. Snoep en koeken in blauw en/of roze en verder gewoon lekkere hapjes. En ook de versiering in blauw en/of roze.

Heel veel succes met het organiseren en geniet nog van je zwangerschap!

Groetjes Kim

He hallo