De topic zegt het al...
Maar we geven in Augustus 2x een weekend kraamfeesten.
Dit hebben we nu wel gedaan (bij de eerste niet) omdat we grote vrienden groepen hebben en anders nog met een jaar bezig zijn met kraam bezoek.
Maar nu ben ik benieuwd of dat jullie leuke ideeen hebben voor het kraamfeest...mag van alles zijn.
Wat geef je eigenlijk aan drank ect.
Ik dacht gewoon aan koffie, thee, 2 soorten fris, rose en bier en voor de kids limonade...
Moeten daar nog hapjes bij?
Het feest duurt van 14:30uur tot 17:00uur.
Er zijn ook verschillende kinderen bij van verschillende leeftijden, moet ik iets verzinnen om ze ook bezig te houden?
En moet ik ook iets doen voor te snoepen??
Pff..vind het ook beste moeilijk.
WE houden het wel bij ons huis buiten en bij slecht weer hebben we een grote tent..
Ben benieuwd naar jullie ervaringen, tips en ideeen.
Maar we geven in Augustus 2x een weekend kraamfeesten.
Dit hebben we nu wel gedaan (bij de eerste niet) omdat we grote vrienden groepen hebben en anders nog met een jaar bezig zijn met kraam bezoek.
Maar nu ben ik benieuwd of dat jullie leuke ideeen hebben voor het kraamfeest...mag van alles zijn.
Wat geef je eigenlijk aan drank ect.
Ik dacht gewoon aan koffie, thee, 2 soorten fris, rose en bier en voor de kids limonade...
Moeten daar nog hapjes bij?
Het feest duurt van 14:30uur tot 17:00uur.
Er zijn ook verschillende kinderen bij van verschillende leeftijden, moet ik iets verzinnen om ze ook bezig te houden?
En moet ik ook iets doen voor te snoepen??
Pff..vind het ook beste moeilijk.
WE houden het wel bij ons huis buiten en bij slecht weer hebben we een grote tent..
Ben benieuwd naar jullie ervaringen, tips en ideeen.