Kraamhotel?

A

Anoniem

Guest
Vraagje word een kraamhotel vergoed door de verzekering of niet ..? Weet wel dat kraamhulp thuis word vergoed maar vroeg me nou af hoe het met het hotel zit ..?

Groetjes een gelukkige aanstaande moeder 13wk 6dgn zwanger van me liefie

Hoi,

Je zou even bij het vergoedingsoverzicht van je verzekering kunnen kijken. Ik denk dat het daar wel bij staat. En anders mss even bellen naar je verzekering?

Liefs Suus

Hoi hoi,

Het kraamhotel word een deels vergoed ik ga er ook heen ik heb het uitgerekend en je ben net zo veel kwijt dat als je een kraamhulp heb.
Je moet alleen wek even kijken welk kraamhotel er zijn er 2 1 bij zestien hoven rotterdam en 1 bij het clara ziekenhuis in rotterdam het kraamhotel bij zestienhoven is iets duurder.Je moet alleen wel voor je eten betalen kost niet veel hoor..
Ik kijk er erg naar uit ik moet nog 3 weekjes ik laat het je wel weten of het leuk en goed was ok?

groetjes shir

Hoi,
Ik ga voor de derde keer naar een kraamhotel. Tot nu toe twee keer in Tilburg geweest en komende keer in zestienhoven Rotterdam. Die is inderdaad iets duurder qua eten, maar het verschil met Tilburg is dat je daar eten kreeg uit de ziekenhuiskeuken, bij zestienhoven komt het uit de hotelkeuken. Net even anders lijkt me (misschien wel biefstukjes en frietjes enzo,mmmmm).
De vergoedingen zijn precies hetzelfde als voor kraamhulp, ik heb namelijk nog niet eens een aanvullende verzekering. En echt, zeker als je meer kinderen thuis hebt, is het kraamhotel echt heerlijk rustig!
Ivy

Terug
Bovenaan