kraamhotel

hallo
ik ben eigenlijk van de maart forum maar lees ook af en toe op de andere forums mee

ja ik heb er ervaring mee ben zelf van mn 1 ste zoontje bevallen in 1 kraamhotel moet zeggen had er g1 spyt van je kan lekker uitrusten bezoek ontvangen wanneer jij maar wilt word goed op de baby gelet en het ziet er echt heel netjes uit
deze keer ga ik weer 1 het kraamhotel bevallen
groetjes en fyne zwangerschap

ik heb nooit bevallen in een kraamhotel en ga dat ook niet doen, ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm medische oorzaak. Kans op keizersnede (weer) erg groot. Maar ik denk dat een kraamhotel wel heel relaxed kan zijn. Zeker voor daarna.

groetjes daisy
11w+3d

hallo,

ik ben wanger van de derde en bij allebei ben ik thuis bevallen en als er verder geen indicatie voor problemen zijn is dat super fijn in je eigen omgeving niemand die je op de vingers kijkt hoe je doet (later de vk natuurlijk wel)en daarna geen gesleep je wordt gewasswn of je gaat douchen en ligt meteen weer in je eigen bedje

ook al is bevallen niet echt een pretje ik vong vooral het gevoel van gezelligheid en saamhorigheid de boven toon voeren!!

succes met je keuze

Ik ben bij de vorige twee gewoon lekker thuis bevallen. Nou beval ik ook reuze snel (bij de eerste binnen 5 uur en bij de tweede binnen 4 uur, geteld vanaf de allereerste wee...) dus op zich heb ik ook weinig tijd om naar het ziekenhuis te gaan. Maar ik vind het heerlijk thuis. En de troep?? Daar merk je niks van. Je gaat lekker onder de douche en de kraamverzorgster ruimt alles op. Nog geen twee uur na mijn bevalling was alles schoon en fris gewassen en gedaan. Dus als er geen medische complicaties zijn bevalt deze mama deze keer ook gewoon weer lekker thuis!

Ik ben beide keren in het ziekenhuis bevallen. Eerst thuis weeen opvangen en op een gegeven moment rustig aan naar ziekenhuis. Was helemaal prima. Ritje naar het ziekenhuis duurde 5 min. Het enige vervelende vond ik dat het toen erg druk was en dat er weinig tijd voor mij was. Pas op het moment van de 10 cm kreeg ik de volle aandacht. (ik had beide keren geen verloskundige, maar een gyneacoloog ivm met medische indicatie, die blijven niet rond je bed hangen). Ik mocht heel snel naar huis en daar stond de familie al klaar. De aandacht bij een bevallingshotel lijkt me wel heerlijk!

Terug
Bovenaan