Kraamhotel

Hoi meiden,

We gaan donderdag kijken in het kraamhotel maar hebben eigenlijk al besloten dat ik na de bevalling een dag of 3 in het kraamhotel (tegenover de verloskamers:)) ga verblijven. Vooral uit zelfbescherming (heb enorme bekkenklachten wn vrees dat ik thuis te snel teveel ga doen) want denk dat mn gevoel na de bevalling zegt: naar huis! We zijn ons zoontje al een beetje aan t voorbereiden dat mama en papa een paar nachtjes weg zijn als zijn zusje is geboren en dat hij dan mag gaan logeren bij oma. Iemand van jullie ook naar een kraamhotel?

Ben benieuwd!

Groetjes

ik ga zlef niet naar een kraamhotel, maar goed dat jullie daar gaan kijken gezien je klachten.
benieuwd naar je bezoek donderdag of het wat is en hoe het eruit ziet.

liefs, x

Ik ga gewoon naar het ziekenhuis. Check in en check zo snel mogelijk weer uit met een extra gast. Hoop ik. Klinkt wel luxe een kraamhotel. Ik zie al helemaal voor me hoe je verwend wordt. Zal vast niet zo zijn.

Denk dat het voor jou een goed idee is meid. Je kunt daar vlg mij echt even bijkomen. En jullie zoontje is vlg mij ontzettend gek op oma dus die vind dat logeerpartijtje vast leuk!

Ik ga ook naar het kraamhotel! Ook vanwege bekkenklachten. Heb er zoveel goede en fijne verhalen over gehoord! Ze bieden zelfs massages en aromatherapie aan. Ben benieuwd of mijn hoofd daar dan naar staat, hi hi! X

Massages en aromatherapie??? Wow.... Dat hebben ze bij ons vrees ik niet! Maar wie weet!!! Het lijkt me ideaal, en begreep dat je echt wel verwend wordt.

Decembermama 2011: ik heb een sluitband aangeschaft voor extra steun de eerste weken, mss ook wat voor jou? En hoelang wil jij in t kraamhotel blijven en blijft je man er ook?

Terug
Bovenaan