Kraamhulp

Hallo meiden die al bevallen zijn....

Ik ben wel wat benieuwd naar jullie ervaring met de kraamhulp?

Wij zijn maandag thuis gekomen en hadden een dame die 's nachts ziek was geworden en kregen dus een nieuwe. Hier was ik wel een beetje blij mee want heb meer een klik met deze.
Leuke vrouw, vlot. Doet veel in huis maar leer ons ook veel over de verzorging van fedde en met de borstvoeding. En ze is lief voor de poezen :)

Ben benieuwd naar jullie ervaringen

:) xoxo

Hola.

Wij hadden hier een aardig kraamhulp veel van haar geleerd en zij deed ook goed in het huishouden.

wel hammer dat van een praatje houd ik werk soms boos van allen pratten en pratten zij had voor alles en iederen een verhaal pufff.en de wasmachine deed soms 4 keer per dag ohhhhhh tot de laaste dag kon de machine niet meer en voila!!! nu is kapot.

jajjaajja wel hammer dus een nieuwe gekocht.
succes met jou kraamhulp en het borsvoeding.zorg goed voor jou borsten en tip!
Emi

wij hadden ook een hele fijne kraamhulp de 1e 2 dagen en de andere dagen een andere ook heel aardig!
ook al hadden we alleen moeder en kind zorg gingen ze allebei stofzuigen en de was opvouwen enzo.
ook hielpen ze met de fles en het badje. en natuurlijk mijn controle's en die van alicia.

het was meer alleen kindzorg dan moeder en kind :) omdat ik overdag geen zin had om op bed te liggen was ik er al uit toen zij kwam en had ik al gegeten en aangekleed :)

ik had 3 uur per dag.
heb 5 dagen echt kraamhulp gehad.
1ste dag kwam er iemand een uurtje om te kijken hoe hte gaat.
daarna 5 dagen de zelfde, was een jonge meid die net zelf een kleintje had gekregen ik was weer haar 1ste gezin. was erg gezellig en het klikte goed. ze deed eigenlijk alleen het huishouden en mijn controles en die van jayden. ik wist eigenlijk alles al door mijn eigen stage die ik 10 jaar terug in de kraam had gelopen.
ik was zelf ook al wakker en gedouched als ze kwam dus daar hoefde ze niet mee te helpen.
ik voelde me snel al goed en dat scheeld. ik zou hierna nog 1 dag en ander krijgen maar ik vond het allemaal wel mooi zo en heb het dus hier bij gelaten.
al met al een fijne kraam hulp.

Ik heb 7 dagen echt een top vrouw gehad! Ze deed alles, mij verzorgen controles enzo doen de kleine verzorgen ze was echt zo lief! Ik was al vanaf dag 1 beneden en kep echt een week lang genoten! Ook echt van haar ik mis haar nog hihi! Heb wel een traantje gelaten toen ze wegging!ze heeft mij echt een goed gevoel gegeven en bij een tweede ga ik zeker weer naar haar vragen!

Gr. Tamara

ook ik had een topper...en echt ik heb gebruld toen ze wegging.....;)
ik dacht dat overkomt mij niet met nummer 4 maar toch daar liepen de tranen. Ze deed alles, ze was gek op de kids, deed zo veel mogelijk in het huishouden en was er ook voor mij en Jack...super tijd!

wij hadden ook n hele goede kraamhulp, mn man zn nichtje. ik heb natuurlijk eerst 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar toen ik thuis kwam was ze er ook gelijk. heb ook nog 2 xtra dagen gehad ivm keizersnee. het is me allemaal erg goed bevallen was erg blij met haar.

Terug
Bovenaan