kraamkadeautje voor visite!

Hoi meiden!

Het lijkt mij leuk om een klein kraamkadeautje aan de visite mee te geven als ze langs zijn geweest. Ik wil dat in mijn verloftijd, (die eigenlijk nu al is aangebroken, omdat ik alleen nog maar 4 uurtjes per week ga werken,) gaan maken. Hebben jullie leuke ideetjes/sites/tips/ervaringen?

Ik hoor/deel ze graag!

Ik had zelf wel het standaard zakje met suikersnoepjes bedacht, maar dat is zo standaard.
Nou ik ben benieuwd naar jullie ideeen?

xxxMamavanKrukel!

Hoi Hoi
Wij hebben via internet onze cadeautjes besteld.
een zeepje in de vorm van een badeendje.
Ik maak zelf een kaartje waar de naam en datum op komt te staan.
Tip: www.dakado.be

Groetjes, Petra

Hoi,

Bij mijn eerste (toen wisten we niet wat het werd) hadden we glazen flesjes met een kurkje, gevuld met witte pepermunthartjes.

Nu hebben we zo'n doorzichtige ballen, gevuld met aqaublauwe dragees en bij sommige zit er dan nog een heel klein badeendje in (lijkt net of het eendje zwemt ;) De strikjes die er bovenop zitten zijn aqaublauw en zilver. In deze tinten willen we ook het kraamfeest en de aankleding doen.

Er zijn veel leuke sites met dingen...zoek maar eens op google.

Ik heb ze zelf gemaakt. Ik heb de spullen gekocht bij AVA (in belgie). www.ava.be (soort groothandel alleen dan voor particulieren. Hier kun je nog veel meer kopen op het gebied van kraam/geboorte spulletjes.

Ik heb ze zelf gemaakt. Ik heb de spullen gekocht bij AVA (in belgie). www.ava.be (soort groothandel alleen dan voor particulieren. Hier kun je nog veel meer kopen op het gebied van kraam/geboorte spulletjes.

hoi,
ja ik ben ook een hele tijd bezig geweest met de bedank kraamkadootjes.Ik vond ze ook vaak te duur, vooral als er veel mensen komen.Nu heb ik bij de action blauwe eendjes gekocht dat zijn sleutelhangers met een lichtje erin kei leuk!Per stuk 60 cent.Dat verpakken in een celevaan papiertje, blauw strikje en kaartje eraan.Ze hebben ze in het roze, blauw geel en groen.Succes ermee!

Terug
Bovenaan