kraamkado

A

Anoniem

Guest
even iets heel anders  weet iemand nog een heel leuk en orgineel kraamkado?

groetjes

Haihai!

Ik kreeg zelf een heel leuk kraamkado: een echt boek met een leuk voorleesverhaal, waarin je kleintje de hoofdrol speelt!  Ik krfeeg een boekje met een lief leuk verhaaltje over Rory (mijn zoontje) die niet kan slapen en die samen met z'n knuffeltje een avontuur beleefd in z'n droom.Er staan dan zinnen in als: 'en hoe zwaar is (in mij geval) Rory dan?' met als antwoord het geboortegewicht van je kindje. 'En hoe groot ben je?' en dan de lengte in cm. Je moet dan dus wel dat soort dingen al weten, dus als je het geboortekaartje krijgt, moet jet het meteen laten drukken. Op de achterkant van het boekje vond ik een website: www.personalgifts.nl
Heb nog niet op de site gekeken, maar misschien staan er nog meer leuke dingen op.
Succes!

Groetjes El

Haihai!

Ik kreeg zelf een heel leuk kraamkado: een echt boek met een leuk voorleesverhaal, waarin je kleintje de hoofdrol speelt!  Ik krfeeg een boekje met een lief leuk verhaaltje over Rory (mijn zoontje) die niet kan slapen en die samen met z'n knuffeltje een avontuur beleefd in z'n droom.Er staan dan zinnen in als: 'en hoe zwaar is (in mij geval) Rory dan?' met als antwoord het geboortegewicht van je kindje. 'En hoe groot ben je?' en dan de lengte in cm. Je moet dan dus wel dat soort dingen al weten, dus als je het geboortekaartje krijgt, moet jet het meteen laten drukken. Op de achterkant van het boekje vond ik een website: www.personalgifts.nl
Heb nog niet op de site gekeken, maar misschien staan er nog meer leuke dingen op.
Succes!

Groetjes El

hoi

ik kreeg ook een leuk kraam cadeau een gestreept t-shirt met achter op nick08 :d
komt van de site deukies :d
ook erg leuk een spenenkoord met het naampje :d

Hallo!

Ik heb ook een heel leuk kraam cadeau gekregen.
Een klok met de naam en datum van de kleine.
Op deze site staan allemaal leuke cadeautjes op met naam.
www.gewoon-ik.nl
Kijk maar eens misschien dat er wat voor je bij zit!

Liefs Fabiënne

oke dat is indd ook erg leuk maar zoek ook een leuk kado om gelijk te geven en wel iets groots is voor mijn zus namelijk ik heb van haar een stoel gekregen met kados erin.

groetjes

Of misschien een buikdrager.
Het is ook leuk als je allemaal kleine cadeautjes koopt, en de cadeautjes in een mand doet en dan mag ze elke dag 1 cadeautje open maken de eerste 8 dagen!
Het is erg moeilijk allemaal he?
Wat heeft ze nog niet, voor zover je weet?

Liefs Fabiënne

Terug
Bovenaan