kraamkadootje voor de tweede....

A

Anoniem

Guest
poging twee om een berichtje te plaatsen.
Een stel vrienden van ons hebben net een  kindje erbij gekregen.
Nou vraag ik me af...wat is leuk om te geven met de kraamvisite..want ze hebben natuurlijk al alles van de eerste(ook een meisje)
verder verwachten nog een stel vrienden van ons een tweede...
met rompers en rammelaars hoef ik niet meer aan te komen.
nou zijn er hier net een paar meiden bevallen dus hebben jullie tips...(en anderen natuurlijk ook).
alvast bedankt..groetjes piewie,mv Mila

Hey Piewie, de aanhouder wint, we blijven proberen!

Uh, o ja, kraamkado's.

Je hoeft met een romper niet meer aan te komen, maar misschien wel als je het
ver-personalisert! (is dat een nederlands woord?)

Je kunt zulke leuke rompers/shirts/jurkjes/truien en dergelijke kopen op internet met bijvoorbeeld de naam of een andere tekst erop. (bijv www.simplycolors.nl) Misschien kun je het nog origineler maken door iets bijpassends, of iets met een 'opvolgende' tekst te bestellen voor de grotere broer of zus. Zodat het leuk is als ze het tegelijk aantrekken. Zo betrek je meteen de eerste er ook bij. Of alvast baby-slofjes (eventueel met naam erop: www.roosjes.eu) (is niet iedereen wild van, maar misschien het proberen waard).
Ik heb ook wel eens een spelletje gekocht ofzo. Kon nummer 1 er alvast mee spelen, en bewaren voor als nummer twee groot genoeg is.
Zo'n 10 dagen pakket, waar al meer over geschreven is, is ook altijd een succes. Daar hoeven geen grote kado's in, en kan ook een kleinigheidje voor pappa, mamma, en grotere broer of zus in.

Succes met verzinnen!!
Liefs NElleke

Hey Piewie, de aanhouder wint, we blijven proberen!

Uh, o ja, kraamkado's.

Je hoeft met een romper niet meer aan te komen, maar misschien wel als je het
ver-personalisert! (is dat een nederlands woord?)

Je kunt zulke leuke rompers/shirts/jurkjes/truien en dergelijke kopen op internet met bijvoorbeeld de naam of een andere tekst erop. (bijv www.simplycolors.nl) Misschien kun je het nog origineler maken door iets bijpassends, of iets met een 'opvolgende' tekst te bestellen voor de grotere broer of zus. Zodat het leuk is als ze het tegelijk aantrekken. Zo betrek je meteen de eerste er ook bij. Of alvast baby-slofjes (eventueel met naam erop: www.roosjes.eu) (is niet iedereen wild van, maar misschien het proberen waard).
Ik heb ook wel eens een spelletje gekocht ofzo. Kon nummer 1 er alvast mee spelen, en bewaren voor als nummer twee groot genoeg is.
Zo'n 10 dagen pakket, waar al meer over geschreven is, is ook altijd een succes. Daar hoeven geen grote kado's in, en kan ook een kleinigheidje voor pappa, mamma, en grotere broer of zus in.

Succes met verzinnen!!
Liefs NElleke

Hoihoi

wij hebben ook twee meiden en ik vond het heel leuk om nieuwe kleertjes te krijgen. Ik zeg altijd: nieuwe baby, nieuwe kleertjes. Na een paar weken kreeg ze wel het spul van haar zus aan. Wat ik ook leuk vond was dat ik voor beide meiden hetzelfde shirtje kreeg...

Ach gewoon doen wat je zelf leuk vind...dat is ook het leuke van geven.

Succes
Renske

hi,

toevallig ben ik zelf recent bevallen van een 2e dochter dus ik kan je wel wat tips geven wat ik leuk vind om te krijgen:

Kleertjes met de naam erop of het geboortekaartje (inscannen en afdrukken bij bv hema)
Leren slofjes maat M (voor als ze gaan kruipen)
DVD van Nijntje, little people etc

Verder geen knuffels of speelgoed!!! We hebben weer zoveel knuffels gehad!!

gr
Marielle

Kleertjes vind ik ook leuk voor een 2e, DVDs of boekjes, Little People (wat de oudste dus nog niet heeft), Duplo, slofjes vond ik ook erg leuk dat iemand dat noemde

Ik zou zelf denk ik gave rompers kopen of laten maken

Ik zou zelf ook liever geen knuffels of speelgoed willen hebben denk ik

Groetjes Jenneke mv Ivar

He Piewie,
Wat ideetjes:

Kleertjes, áltijd goed
een speelkleed (misschien te duur), een mobieltje voor op de slaapkamer, een muziekdoosje van prinses Lillifee (kreeg ik voor Sophie, ben er helemaal verliefd op), speldjes voor in het haar, boekjes (al dan niet gepersonaliseerd),een pop..........

Nou, ik denk maar zo: nieuw kindje, nieuwe ronde (en inderdaad geen knuffels, maar daar heb je bij de eerste ook al niks aan haha)!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan