Kraamkadootjes

Ik ben benieuwd wat jullie graag willen hebben als kraamkado. Wij verwachten ons derde kindje. We hebben dus al wel wat kleertjes, maar ondanks dat lijkt het me leuk om wat nieuwe pakjes te krijgen. Verder vind ik het ronde boxkleed van Nijntje erg leuk.We zijn ook aan een nieuwe driewieler toe, maar dat vind ik ook een leuk verjaardagskado bij 1 jaar.
Ik vind het lastig om babyspeelgoed te bedenken. Wat willen jullie graag hebben? Kadootjes, bonnen of geld?

eigenlijk hou ik me daar echt niet mee bezig ik laat me wel verrassen..

wij hebben van me schoonouders de kinderwagen kado gekregen en van mijn ouders hebben we de schommelstoel Graco Sweetpeace Naturel gekregen.

ik weet dat mijn tweeling zwagertjes de snoopy lime boxkussen willen geven we kregen de melding dat we die absoluut niet mochten kopen haha

eigenlijk hou ik me daar echt niet mee bezig ik laat me wel verrassen..

wij hebben van me schoonouders de kinderwagen kado gekregen en van mijn ouders hebben we de schommelstoel Graco Sweetpeace Naturel gekregen.

ik weet dat mijn tweeling zwagertjes de snoopy lime boxkussen willen geven we kregen de melding dat we die absoluut niet mochten kopen haha

idd wel lastig, heb ook zon dillema wordt nummer 4 dus in principe is alles in huis heb zelf al wat neutrale kleertjes gekocht zodat het toch iets nieuws heeft. bij nr drie hadden we ook geld gevraagd en twe jaar later had ik datgeld nog steeds uiteindelijk pas bij haar derde verjaardag gebruikt. moeilijk. heb wel zon loopwagen nodig maar vraag dat wel aan de collegas. als jullie leuke ideen hebben dan hoor ik ze ook graag

daar heb ik me ook nog niet mee bezig gehouden haha.
Ik vind kleertjes altijd leuk helemaal omdat we nu een jongen krijgen dus die kan ik de kleertjes van Floortje niet aangeven natuurlijk.
Ik heb kleertjes tot maat 62 dus vanaf die maat en verder is altijd leuk.
Tja en verder szo'n babygym kleed (met die bogen)vond ik ook erg leuk.
Ik laat me maar verrassen, en we hebben hier in de buurt ook een heel leuk kledingwinkeltje dus tja bonnen daarvan of geld is altijd super!

gr louise

Heb ook al zitten te denken, heb de meeste dingen al aangeschaft.
Ik denk aan geld, we willen graag een waterbevalling en kunnen dat geld wel gebruiken.
Bonnen lijken me ook erg handig .

Ja mijn moeder vroeg me dat ook al!!
Ik wist ff niks,,haha
Van mijn schoonzusje(peettante) krijg ik een muziekmobile.
Verder vind ik het leuker om de kleertjes zelf uit te zoeken, maar dat zal ik niet tegen mensen zeggen!
Ik wil alleen nog een nieuwe wipper, alleen moet die roze zijn en dat kan ik mn moeder niet vertellen,,haha
Ik ben eens benieuwd naar de rest!
Liefs MJ

Heej,

Dat is idd wel een goede om over na te denken...
Denk dat ik maar bonnen vraag, want net wat mj zegt ik zoek kleertjes liever zelf uit. heb nogal een eigen zicht op wat ik mooi vind en wat niet..... maar dat ga ik de mensen ook niet vertellen hoor... hahah...
Zo'n babygym is ook wel leuk, heb ik nog niet, kan dat wel aan mijn broer vragen.....

Ik zeg altijd maar zo, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken hahah... ben met alles blij

Terug
Bovenaan