kraamkadotje...??!!

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik ben iris en een goede vriendin van mij is nu ong 35 weken zwanger.
ik wil haar natuurlijk een leuk kadotje geven als ze bevallen is...maar wat????

ze heeft haar hele uitzet al bij elkaar...super veel kleertjes...

hebben jullie leuke iedeetjes?

alvast bedankt voor de tip(s)

groetjes iris

Wat dacht je van een fotolijst waar tot 1 jaar elke maand een fotootje in kan.
Of bijv. een bon voor een fotoreportage.
Of een   sack-n-seat (stoffen zak waarmee je van een gewone stoel een kinderstoel kan maken).

Je kunt ook het geboortekaartje op een t-shirtje laten drukken...is bij 2 van mijn vriendinnen goed in de smaak gevallen...

Succes!

Misschien niet heel erg voor de hand liggend, maar een kado voor pa en ma. De baby krijgt al zoveel, ook tijdens de zwangerschap. Ik geef altijd iets voor de ouders. Een tegoedbon voor een dagje sauna of een masage of iets dergelijks. Om toch ook iets voor meteen te geven, vaak voor de baby een kleinigheidje, een rompertje of zoiets.

groetjes Petra
(37+5 wk)

Alles waar de naam en eventueel de geboorte datum van de baby op staat vond ik erg leuk om te krijgen. Bijv:

Een zilveren, gouden armbandje (voor een jongen vind ik dat niet zo leuk)

Een Nijntje spaarpot die je kan laten graveren, bij bijna iedere juwelier te krijgen

Een gegraveerd kinder bestekje, ook van de juwelier

Een shirt, trui, polo van bijv. www.simplycolors.nl, met naam of leuke tekst

Een persoonlijk Nijntje boek met de naam van de baby, verkrijgbaar bij www.tntkadowinkel.nl (erg leuk)

Ik zou het haar gewoon vragen. Vaak kan ze wel aangeven in welke kledingmaat ze nog niet zoveel heeft.

Hai,

Geen idee wat je smaak is of je budget maar hierbij wat dingen die ik leuk en handig vind om te krijgen:

* Boekjes (nijntje, kikker, de mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft, rupsje nooitgenoeg,  woezel en pip met cdtje is erg leuk enz)
* Cadeaubon prenatal (minder leuk om te geven)
* Tanden en haarlok doosjes(als setje)  van BamBam. Ik heb er meerdere gekregen maar deze vond ik echt het leukste! Ik vind alles van BamBam  erg leuk!
* Kraammand met allerlei kleine dingetjes vond ik super. Daar zat bij mij oa in: een spaarpotje, sokjes,  slofjes, spuugdoekjes, fotolijstje,  tandendoosje enz enz. Van sommige dingen is het echt niet erg om ze dubbel te krijgen nl! Ik vond de kraammanden erg leuk omdat het een groot verassingseffect heeft.
* Een mand vol badspeeltjes en zwitsal badschuimpjes. Mette is inmiddels helemaal weg van haar badspeeltjes en zwitsal vliegt er hier doorheen dus altijd welkom. Tevens ziet zo'n mand er erg leuk uit als je hem in de folie pakt. (mand en speeltjes kopen bij Xenos, Zwitsal flesjes erbij en je hebt een supercadeau!)
* Rituals Baby. (mooi hoesje met 3 tubetjes speciaal voor de baby). Vond ik een super cadeautje om te krijgen!!
* De kleertjes die we kregen waren niet altijd een succes. Het is moeilijk om een maat in te schatten voor over een paar maanden en veel mensen hadden het verkeerde seizoen gekocht. Ik vond de bovenstaande cadeautjes zelf leuker om te krijgen dan kleertjes.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Soms zijn de kleine dingetjes leuker dan de grotere.

gr.Ing

Hoi Iris,

Een cadeau met naam erop is altijd leuk.... kijk maar eens op koterkado.nl bijvoorbeeld!

Succes, Michele

Terug
Bovenaan