Kraammarkt en echo

Gister naar de kraammarkt in het ziekenhuis geweest. Een rondleiding gehad langs de verloskamer/suites zijn erg mooi geworden (zijn sinds kort allemaal nieuwe kamers). Voor de rest was er niet heel veel een paar kraampjes maar niet echt bijzonder. Het mooiste was natuurlijk de gratis echo. Gelijk gevraagd of ze konden zien of we een jongen en of een meisje zouden krijgen. Ze dacht eerst een jongen, maar later begon ze toch te twijfelen dus nou weten we het nog niet. Morgen maar bellen voor een afspraak bij het echo centrum kunnen we onze kleine uk nog een keer zien. Gister wel gezien hoe hard het weer gegroeid is toch weer mooi om te zien

wat super zeg een gratis echo! en dan zie je maar weer eens dat het echt wondertjes zijn, ze ontwikkelen zich zo snel! geniet er maar van!

Leuk he, die dagen!
En echt gaaf dat ze die echo konden doen!!!!
Bij ons in het ziekenhuis hebben we ook kraamsuites, daar ben ik toen van de eerste bevallen. Ze hebben een minibar, champagne en beschuit met muisjes. Maar ik was vooral erg blij met die eigen doucheruimte, daar heb ik 's nachts uren onder gezeten (letterlijk).

Ja was heel leuk om te zien hoe hard de kleine is gegroeid en voor het eerst was hij/zij ook rustig inplaats van de ene naar de andere kant te gaan dus we hebben goed kunnen kijken. Ja die suites zijn echt mooi en hebben inderdaad allemaal eigen doucheruimte. Ze hebben geen minibar, maar wel een gezamelijke keuken waar je koffie en beschuit met muisjes kan halen/ maken. Het was alleen jammer dat onze uk niet wou laten zien of het een jongen of een meisje is dus nu heb ik een afspraak gemaakt voor 2 april en gaan we lekker nog een keer kijken en 2 weken laten voor de 20 weken echo heb er nu al zin in.

Terug
Bovenaan