kraampaket

hoi jonge  moeders
wat doen jullie met je kraampaket? ik had hem aangevraagd maar omdat ik in het ziekenhuis ben bevallen heb ik er niets uit gebruikt ( aleen die mega maandverband dan) heeft iemand een idee wie ik er nog een plezier mee kan doen? hij begint in de weg te staan en weggooien vind ik ook zonde

Mmm, als je nog van plan bent een keer thuis te bevallen zou ik hem bewaren. Wat extra matjes zijn dan nooit weg weet ik uit ervaring.
Ik heb ooit gelezen dat je je kraampakket ergens kon inleveren zodat ze gebruikt konden worden voor ontwikkelingslanden. Ik weet niet meer precies hoe en wat maar wellicht iemand anders wel?

Groetjes
Judith

Hoi,

Bij ons kun je de restanten van je kraampakket inleveren bij de verloskundigenpraktijk, misschien bij jullie ook? Verder had ik een folder in het kraamboek over een stichting, volgens mij heette die 'hope'. Daar kun je misschien ook even op googelen. Volgens mij zijn er heel veel stichtingen die die spullen inzamelen. En inderdaad, weggooien is zonde!

Groetjes,

Eveline

Ik ben bij mijn oudste ook in het ziekenhuis bevallen, dus had ook niet veel gebruikt uit mijn pakket. Ik had alle matjes en gaasjes bewaard en die zijn bij mijn 2e bevalling (thuis) goed van pas gekomen. Je kan inderdaad wel wat extra matjes gebruiken dan.

groetjes

ik ben wel thuis bevallen en had per ongeluk 2 kraampaketten gekregen.het maandverband,de watten,alcohol en luiertape is hier actief in gebruik.die matjes gebruik ik nog om boas beneden of ergens anders op te verschonen en de zeiltjes bewaar ik voor de volgende keer.die netbroekjes vind ik trouwens ook super.ga ik met mn ongesteldheid ook gebruiken snachts.blijft mn maandverband tenminste zitten.
groetjes kari

Terug
Bovenaan