Kraampakket binnen.

Hey meiden,

Vanochtend m'n kraampakket binnen gehad. Afgezien van de standaard dingen, zit er wel nog een leuk boek bij.

Er zitten pakken kraamverband in.....mijn god....daar heb je echt turbo ondergoed voor nodig. Hahaha!
Verder handzeep, alcohol, pleisters, gaasjes, navelklemmetjes (leeg zakje), maandverband, kraamverband, plastic onderlegger voor je matras en een ander soort onderleggers.

Ach, je kan het maar alvast in huis hebben, toch?

Fijn weekend. Liefs Lynn.

Hier staat 'ie al een week of wat. Ben benieuwd wat ik er van ga gebruiken omdat ik in het ziekenhuis beval.... Restanten weer inleveren bij de vk voor een goed doel.

Advies aan allemaal: als je in het ziekenhuis bevalt en de rest van je kraampakket niet nodig hebt, informeer dan bij een babywinkel of apotheek of zij de overgebleven spullen willen hebben. Vaak gaat het dan naar tienermoeders of naar Afrika, zodat ze daar ook veilig kunnen bevallen. Dat gun je toch iedereen?

hey meis,

wat fijn dat ie binnen is! ik zit er ook al op te wachten. maar zal wel ergens in sep. komen denk ik :) haha turbo ondergoed:p sja dat moet ik ook maar eens ff aanschaffen anders gaatt niet passen hihihi. ik ga de restanten idd ook inleveren zal vast niet alles nodig hebben.

xxx

Hoi, hoi,

dat is al snel zeg. Maar uit ervaring met de eerste weet ik dat je nog veel meer kraamverband nodig hebt dan het pakje wat in de doos zit. Zelfs de eerste avond als je vliezen breken :). En wat extra onderleggertjes halen bij de apotheek is ook wel lekker hoor. Zeker als je die thuis of in de auto nodig hebt.

Groetjes Silvia

Hai Silvia,

Er werd mij door de verzekering verteld dat ik met 25 weken m'n zwangerschaps verklaring moest opsturen en dan zou het pakket komen. Nou, dat klopt (ben morgen 26 weken) en ik moet zeggen dat er best veel kraam/maanverband in zit, iig meer dan 1 pakje.
Ach...ook dat is zo weer bij gehaald.
Ik kreeg van een kennis ook de tip van die onderleggertjes te halen want zij gebruikt ze nu op het aankleedkussen en vind dat handig.

Gr Lynn.

P.s. ik zal ook de overige spullen weg brengen zodat ze het elders kunnen gebruiken, kleine moeite.

Dat is vlot. Wat een pakket hé, gelukkig zat et ook nog wat leuks bij. Hoorde idd ook de tip om extra onderleggers te halen.eerst maar eens zien wat er in ons pakket zit.

Liefs,x

Terug
Bovenaan