Kraampakket ook al binnen?

Zojuist werd mijn kraampakket bezorgt.Kreeg hem gratis via mijn zorgverzekeraar.
Gelukkig nog geen tubi-tub (hoe je het ook schrijft haha)aangeschraft,want die zat er ook bij.
De bedklossen gisteren ook al onder het bed gezet,want het in en uit bed gaan begint moeizamer te worden.Helaas worden de bedklossen pas vanaf 36wk gratis verhuurd,dus had nu een goed koopje via markplaats 20euro voor de 4klossen.Heb ik ze ieg in huis,want tot 36wk kan ik niet meer wachten.

Vandaag precies 27wk dus nog 13wk te gaan.
Nu nog wachten op de babykamer die volgende maand geleverd wordt.Kan niet wachten tot ik de kast van kleine kan inruimen.
De nesteldrang begint aardig te komen.

Jullie ook al last van?

Gr. Wonder2011

Hey, Waar ben je verzekerd dan? Ben erg benieuwd ik ben zelf bij menzis verzekerd en zou hem in de 7e maand krijgen zoals ik begrepen heb, dus moet nog ff geduld hebben denk ik.

Nesteldrang pfff hou dr over op zeg word soms gek van mezelf... Heb volgens mij alles in huis al een keer schoon gemaakt, vandaag de diepvrieskist maar es onder handen genomen en morgen de planken in de garage es onder handen nemen.

Maar tis niet alleen het schoonmaken alles kriebelt heel erg om het gewoon klaar te hebben opgeruimd en netjes. Moet nog 2 weekjes wachten en dan mag ik me ook uitleven op zolder, daar is vriendlief nu nog bezig en anders ruim ik de boel te goed op haha.
Ben vandaag 24 week en 3 dagen maar heb soms et gevoel dat ik al op et einde loop in hoe ik me soms gedraag hihihi.

ik heb mijn pakket vorige week zaterdag gekregen en was erg blij met het pakket zaten ook hele leuke dingen in voor de kleine
Ik heb het kamertje al een tijdje af dat gaf me een lekker gevoel dus moet je het doen he
zo vandaag ff lekker genieten van het mooie weer dames fijne zondag

Ik heb hem nog niet binnen, maar ik heb nog wel een tip voor klossen als je die eerder wilt hebben. Sommige doen gewoon bierkratjes eronder (hebben ze een goede reden om biertjes te drinken, ha, ha) of je maakt zelf een paar stevige houten blokjes.

Wat wij zelf deden is gewoon een extra matras op mijn eigen matras. Maar dit deden we pas, toen ik bevallen was..

Bierkratjes kan ook,maar vind ik eerlijk gezegd geen gezicht hahaha.Wij drinken ook beide geen bier.Dus vond een koopje op marktplaats voor de klossen.Ben blij dat ze eronder zitten het uit en in bed gaan gaat nu een stuk makkelijker.

Terug
Bovenaan