kraampakket OZ

A

Anoniem

Guest

Hallo iedereen,

Ik heb even een vraagje over het kraampakket van OZ. In welke week kregen jullie het? Ik kreeg een tijd terug een brief waar in stond dat ik het pakket in mijn 8e zwangerschapsmaand zou ontvangen. Ik ben morgen 31 weken dus mag aannemen dat ik het binnenkort toch wel moet krijgen?

En van het pakket van kruidvat heb ik ook nog geen bericht, jullie wel?
Groetjes, Patricia

Hallo hallo,

Ik ben ook verzekerd bij oz en had ook even mijn twijfels over de bezorging van het pakket maar bij mij was het rond mijn 32ste/33ste zwangerschapsweek binnen.
Dus ook bij jou zal het op korte termijn vast binnen komen.
De kruidvatbox heb ik 3 weken geleden opgehaald,was toen 35 weken zwanger dus ook die is in het vooruitzicht,ik vond hem alleen wat tegenvallen maarja je krijgt hem gratis dus eigenlijk mag je niet klagen toch?

Groetjes Claudia...

een kleine tip over het oz pakket. Als de thermometer er nog in zit(was bij mij het geval) moet je hem wegdoen. Ze zouden hem er uit halen/ laten, want ze zijn niet betrouwbaar. Dit zei mijn kraamhulp!!
Ook is de kop van de thermometer veel te dik voor zo'n kleintje.

Liefs Alma

Hey

Ik heb ook een pakket van de OZ en daar zat de thermometer nog gewoon in.
Dus ik kan beter deze wegdoen en een andere halen wist ik niet had er niks over gehoord.
Maar bedankt voor de tip.

Groetjes natas

Ik kreeg het OZ kraampakket in de 32e week.

Die thermometer zat er bij mij ook nog steeds in hoor, zo'n paars/oranje digitale thermometer.

Terug
Bovenaan