kraampakket

Hallo,

Via mijn ziekenfonds krijg ik geen kraampakket. In plaats van een pakket te gebruiken tijdens de bevalling, krijg ik van mijn ziekenfonds een kraamcadeau voor na de bevalling.

Ik moet nu dus zelf een pakket samengaan stellen. Nu zijn er lijstjes genoeg met wat je allemaal nodig zou moeten hebben, maar zijn er ook complete pakketten te koop? Zo ja, waar kan ik deze kopen en wat zijn ongeveer de kosten?

En waar kan ik klossen voor onder het bed vandaag halen? (ik wil geen kratjes bier ofzo). Kan je die ergens huren?

Groetjes Joyce (29 wkn)

 
JA bij de thuiszorg, zowel kraampakket als klossen. Het leuke was nog dat we in Rijswijk die klossen gewoon meekrijgen valt onder de AWBZ, hoef je niet eens lid voor te zijn.

Ik denk dat het kraampakket inderdaad ook via de apotheek kan.
 
wat vreemd dat je geen kraampakket krijgt. Mag je dan de rekening van wat je nodig hebt insturen?

Vind het raar, want sommige dingen uit het pakket worden niet eens gebruikt, maar zou je dan wel moeten aanschaffen.
 
ik werk bij en ben lid van de thuiszorg en kan daar mijn kraampakket halen kost daar 28 euro en klossen kun je daar ook huren/lenen hoef je idd niet lid voor te zijn
als je lid bent van de thuiszorg krijg je ook korting op het kraampakket t is dan 23 euro hihi
 
Terug
Bovenaan