kraampakket?

hallo allemaal.
ik heb een vraagje
ik krijg mn kraampakket niet kado van mn ziekenfondsverzekering  en moet m dus zelf aanschaffen.
wie kan mij vertellen waar ik zo'n pakket kan kopen en wat dat gaat kosten.
of moet ik dat pakket zelf samnestellen.

alvast bedankt voor jullie reacties
 
Jemig, we hebben in januarie besloten om te stoppen met de pil(mijn vriendin dus) en nu al raak, de 19e de termijn echo, ik(papaderkje) zit in een 8baan van emoties en wil het wel van de daken schreeuwen maar moet me nog stil houden. Wat is dit tof!
 
Bij de prenetal verkopen ze ze inderdaad, zag ze vanmiddag staan. Het kost ergens tussen de 20 en 30 euro. Het viel me alleen op dat er minder in zat dan in het kraampakket van Geove maar van een vriendin hoorde ik dat zij heel veel had overgehouden.

succes ermee

 
Kraampakketten bij de Kruiswerk schijnen het goedkoopst te zijn. Je kunt, alsje hier lid van wordt overigens ook bedklossen huren enzo, lekker goedkoop. wat een rotverzekeraar heb jij zeg! wist je dat CZ het goedkoopst is voor een gezin met 1 kind?

Groetjes
Manky
 
hoi,
ik weet niet of je heel toevallig in de buurt van amersfoort woont?
dan mag je die van mij hebben, ik krijg hem namelijk wel vergoed, maar volgens mij heb ik hem helemaal niet nodig. Omdat ik naar het ziekenhuis ga voor een keizersnede.
laat me maar weten, groetjes pip
 
Terug
Bovenaan