Kraampakket?

A

Anoniem

Guest
Hi,
Weet misschien iemand van jullie wanneer je het kraampakket ontvangt van CZ ?
Ik ben nu 28 weken zwanger en wil in  de komende 3 weken spulletjes gaan aanschaffen.
Het schijnt dat je best veel spullen krijgt van je zorgverzekering, en wil niet het risico lopen dat ik dadelijk alles dubbel in huis heb.
Heeft iemand hier een antwoord op of moet ik CZ even bellen?
Alvast bedankt!

Hoi Kiekje
Toevallig heb ik gisteren op hun website gekeken voor mezelf. Het is heel overzichtelijk. We krijgen een Zetje Zebra pakket, en ook nog cadeautjes als we de kleine aanmelden voor de verzekering. Je kunt op de site van CZ gewoon zoeken op 'kraampakket' en dan vind je alle info erover.

Groetjes
Wasabimammie!

je kan bellen als je wil maar je kan dus ook idd op de site van cz kijken. ikzelf ben ook verzekerd bij cz. en heb dus ook van hun af het kraampakket binnen gekregen.
maar goed er zit idd heel veel in en het setje zebra is super. echt heel erg leuk. maar cz doet er na het dus schijnt altijd wel wat extra's in. maar goed, je krijgt het zo rond je 7de maand zwangerschap. het komt echt wel. ik heb hem zelf ook pas kort in huis hoor. ik kreeg hem zo rond de 29ste week. ( ben nu op 1 dag na 33 weken )

succes meid

Terug
Bovenaan