Kraampakket...?

A

Anoniem

Guest
Hai!

Een week geleden ofzo (met 29 weken zw.) kreeg ik van kraamzorg een heel kraampakket binnen, met zeiltjes, kraamverband, etc. Het leek me een pakket voor een thuisbevalling, maar dat ben ik toch echt niet van plan! Of krijg je gewoon standaard zo'n pakket thuis???
Wie weet daar meer over?

Groetjes, Stasha

Hoi Stacha,

ja, een kraampakket krijg je standaard thuis gestuurd, ook al ben je van plan om in het ziekenhuis te bevallen.

Je weet immers nooit met 100% zekerheid of je in het ziekenhuis gaat bevallen of niet. Daar komt bij dat je een aantal dingen echt wel gaat gebruiken, ook al ga je in het ziekenhuis bevallen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het zeiltje. Die zou ik echt wel gebruiken, voor het geval dat je vliezen 's nachts breken. En het kraamverband heb je echt heel hard nodig in je kraamtijd.

Natuurlijk  zullen er een aantal spullen bij zitten die je niet gebruikt, maar er zijn wel inzamelpunten waar je overgebleven spullen kan inleveren.

groetjes,
Martine

Hoi Stasha,

volgens mij is dat heel normaal. Want ook al wil je niet thuis bevallen, je zult wel alles op orde moeten hebben, voor het geval je toch heel snel wel thuis bevalt. En die kraamverbanden, onderleggers  enzo, tja, die zul je toch nodig hebben.

Gewoon nog even ver weg zetten.

groetjes

Terug
Bovenaan