Kraampakket

Hoi meiden,

Hebbben jullie het kraampakket al binnen? Ik ben nu bijna 30 weken en heb hem nog niet ontvangen dus ik vroeg me af of juliie al wel iets gekregen hebben..

Groetjes Evelien

Ik heb mijn kraampakket zo'n 2 weken geleden gehadvan mijn verzekeraar VGZ. Ik ben nu 30 weken zwanger. Maar als je het ziet wordt je er niet veel vrolijker van. hahaha. Maar ik zou anders gewoon even bellen met je verzekeraar om tevragen wanneer het bij hun gebruikelijk is om z'n pakket te versturen.

Ik zou even bellen met je verzekering. Ik heb hem al  bijna 6  weken in huis. Ik kreeg hem in de 28ste week binnen.

Ik geloof dat de meesten hem rond die zwangerschapsduur kregen.

Groetjes Paula

Mijn kraamzorg wordt via de verloskundige verzorgd, dus daarvoor hoefde ik niet al heel vroeg de verzekering te bellen. Ik denk dat ik twee weken geleden gebeld heb (met Univé) en twee dagen later had ik het kraampakket in huis. (Ben nu ruim 30 weken zwanger) Dus misschien kun je er idd nog een telefoontje aan wagen.
Groetjes, J

hoiii
bij mij was er wat verkeerd gegaan en hebben ze hem afgelopen maandag met spoed gestuurd en had ik hem dinsdag al in huis :D

je wordt er idd niet vrolijk van!! haaha
maar goed we hebben het in huis...

ik ben nu 31 weekjes zwanger

Terug
Bovenaan