kraampakket

Hoi iedereen, vraagje, moet ik ondanks dat ik gekozen heb voor een poliklinische bevalling toch een kraampakket aanvragen bij mn zorgverzekeraar? Want je weet natuurlijk niet of je toch ineens thuis gaat bevallen als het allemaal onverwacht snel gaat. En zoja, hoe hebben jullie dat aangevraagd? Zal de website van mn zorgverzekeraar ook eens ff bestuderen. Groetjes

Ik heb mijn kraampakket via menzis via internet aangevraagd.
Ook al beval je in het ziekenhuis of ergens ander. Kraampakket hoor je in huis te hebben. Sommige dingen gebruik je misschien ook wel een week na de bevalling. En je krijgt ook matras hoes er bij.
Ik krijg het pakket morgen zag ik staan bij trackentrace

hoi,
ik heb mijn kraampakket gewoon gekregen van de zorgverzekering daar hoefde ik niks voor te doen. Ik wil ook bevallen in het ziekenhuis maar bij het pakket zit een brief of je de spullen die je over hebt wil doneren aan een goed doel. Dus komt het nog goed terecht als je het niet gebruikt. Hoop dat je er wat aan hebt.

Ik beval in het ziekenhuis en heb het wel aangevraagd. Gewoon via internet bij de zorgverzekeraar. Ik heb het 2 weken geleden al gehad. Incl Tummy-Tub. De matrashoes zit er bij mij niet bij maar die koop ik wel bij de thuiszorgwinkel waar ik toch de klossen moet halen. Vind het een vies zweetding, maar beter dat dan een nieuw matras moeten kopen hahahaha.

Na jullie berichtjes gelezen te hebben hoopte ik ook op een tummy tub. Maar nee 5 pakken maandverband en een innimini dun plasticje zogenaamd matras beschermer. Thats it. :/ kan net zo goed op een boterhammenzakje bevallen haha. Dus echt helemaal niks aan.

Terug
Bovenaan