Kraampakket

Kom ik net thuis staat er een mega grote doos op tafel. Afzender Univé. Mijn kraampakket! Meteen even geneust en dan realiseer je je ineens dat het toch wel heel dicht bij komt dat je mama en papa gaat worden en dat het toch best spannend is! Zat even met een brok in mijn keel op de bank.

Er zat ook nog een heel leuk kadootje bij. Een superzachte doek om je baby op te verschonen met een soort kussentje erin, verschillende lusjes eraan en de onderkant kun je dubbel vouwen en met drukknopen vakjes van maken om bijv. luiers in te doen. Ook zat er een soort grote spuugdoek bij. Deze kun je onder de baby leggen tijdens het verschonen zodat de doek langer schoon blijft. Erg leuk en heel origineel, ik ken zo'n doek niet.

Wauw! Dat is inderdaad vlot! Wat leuk dat er zoiets origineels in zit. En, dan lijkt het snel te gaan hè? De echo-dame wenste me een fijne bevalling, ook zoiets :)

Ben ook verzekerd bij Unive, dus kom maar op!

Leuk! Ja zo'n kraampakket is niet heel romantisch maar tis wel echt echt! :)
Was die doek van Snoozebaby? Ik heb er een en die is ideaal!!! Ik heb delta lloyd, ik ben benieuwd want vorige keer zat ik bij cz.

Happy: ben je niet in de war met de uitzetlijst? Kraampakket krijg je toch van je verzekering?

idd zoals je omschrijft lijkt het op een doek van snoozebaby. Heb je ook van die charmante broekjes gekregen? haha.
Bij CZ heb ik een knuffel en doekje gekregen toen ik mijn zwangerschap aanmelde. Ik ben benieuwd wanneer ik het pakket krijg. Voelt een beetje als kerstpakket alleen zitten er zeer oncharmante spulletjes in.

Terug
Bovenaan