Kraamschudden

A

Anoniem

Guest
Gisteren om 19.30 precies is mijn vriendin bevallen van een wolk van een baby dochter!!! Noelle Tess. Ze is   3210 gram en 50 cm!!

Ze is geweldig mooi!!! Echt super en een haar!!!!!!! Ze is een combi tussen een indo en een nl, maar ze is vrij licht..

De foto volgt echt snel, vrijdag ga ik weer!!!!

Ik ben helemaal verliefd!!! En..... IK WIL OOK WEER!!!!!!
 Gelukkig denken hubbie en ik er ook over om niet al te lang meer te wachten... Echt spannend, kep nu nog een spiraaltje, maar begin volgend jaar gaat ie eruit!!! JOEPIE!

Liefs Maaike

hey meis,

van harte joh....dus je bent nu een surrogaat tante geworden hahaha....

geniet maar lekker van de kleine meid vrijdag...

liefs denise...

en tja af en toe kriebelt het hier ook wel maar ik zou toch graag willen dat Yoëll dan weer een beetje beter slaapt hahaha

Gefeliciteerd, wat leuk zeg en idd foto moet je snel laten zien hoor

Geniet er maar van vrijdag

Leuke gefeliciteerd! Ach het jaar is zo om met al die feestdagen en zo...je bent zo weer aan de beurt.

haha lekker he
bij mij kriebelt het ook wel wat,vooral nu Mila zondag 1 jaar wordt komt alles weer een beetje boven.ik heb zo genoten van de kraamtijd en dat kleine babytje.
nu nog hoor.
maar wij wachten ook nog ff,denk dat wij in het voorjaar weer eens gaan proberen..
spannend he
het jaar is idd zo voorbij haha
gr piewie,mv Mila

Wat kun je dan trots zijn op je vriendin he, en het is niet eens van jezelf.....

Wat een grappig woord trouwens: kraamschudden, is dat iets oostelijks? Las het pas bij Sandra ook al, maar ik ken dat woord helemaal niet.

Groetjes
Susan

Gefeliciteerd!!
Wat heerlijk om het dan weer van heel dichtbij te zien.
Zeker als het zo'n goede vriendin is.
Nou geniet er maar van

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan