kraamschudden

Aniek heeft er op dit moment heel veel behoefte aan om na het eten even te spelen en daarna in bed te slapen. Als ik ga wandelen slaapt ze tijdens het lopen ook wel in de wagen maar daarnaast slaapt ze eigenlijk niet meer op andere plekken. Daar wordt ze heel huilerig en onrustig van.
nu krijg ik morgen een aantal mensen die komen kraamschudden. Nou vraag ik me af hoe jullie dat doen. Voorheen vond Aniek het heerlijk om dan beneden te zijn maar ik wil haar ritme nu dus niet verstoren en de kans is dus groot dat ze op bed ligt als de visite komt. Ik wil haar eigenlijk wel laten liggen en niet eerder wakker maken. Laten jullie de visite dan op het kamertje even kijken? Aniek vindt het niet erg als ik haar kamer op kom als ze slaapt, daar slaapt ze gewoon doorheen, maar ik weet niet hoe ze reageerd als je met meerdere mensen op de kamer komt.

Hoi, luister naar je gevoel. Wat ik proef uit je verhaal is dat je het eigelijk wel vervelend vind als je haar wakker gaat maken, maar ook dat ze op het kamertje gaan kijken.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik onze man in bed laat slapen, jammer voor de visite. Maar je weet gewoon niet het ritme op het moment dat je een afspraak maakt.
Ze zullen daar alle begrip voor hebben en anders niet. Als ze zo onrustig is, dan kan door overprikkeling het allemaal maar erger worden.

Kijk wat je zelf prettig vind voor je kleine
x yvonne

Ik zou haar ook lekker laten slapen. Laat de visite even een voor een om een hoekje gluren. Heb ik laatst ook gedaan en dat ging prima. Doe wat je gevoel zegt..maar als je het niet fijn vind kan je de afspraak misschien verzetten? Bel ze op en vraag wat ze willen..op het zelfde moment komen als ze slaapt of iets later als ze wakker is..maar dat moet ook maar net uitkomen natuurlijk.

Succes

Ik zou haar ook laten slapen. Jij zit daarna met een huilende baby, hun niet! Even laten spieken dat kan, maar anders hebben ze gewoon pech hoor. Hier is het net zo. 'S middags slaapt Luana haar middagslaapje in bed. Ik moet dan ook niet gaan kijken dan is ze zo weer wakker. Dus jammer voor de visite, maar ze gaat toch echt slapen hoor!

Zondag word onze dame gedoopt en daarna komt de hele fam en vriendenclub hier koffiedrinken. Erg leuk en gezellig maar onze dame gaat even snel op de foto met opa's en oma's en dan naar bed! Degenen die komen zien haar echt wel vaker.

Liefs ciomama

Ik heb ook al een aantal keer de visite naar het kamertje laten gaan. Jake slaapt dan gewoon door.
Een enkele keer heb ik hem in de kinderwagenbak gelegd en dan ging hij daarin slapen, dan is ie in elk geval beneden.
Vind de visite echt niet erg hoor. Als ze wel beneden zijn zitten ze toch ook niet continue te kijken.

Veel plezier in elk geval!

Ik heb gelukkig een dochter die niet zo snel wakker wordt. Meestal probeer ik het tussen de voedingen in te plannen, dat lukt meestal wel. Ze heeft wel een vast ritme (ook niet altijd hoor). Heb wel gehad dat mn schoonmoeder langs wilde komen en toen ze er was en het bleek dat de kleine lag te slapen, is ze meteen weer naar huis gegaan. Verder was er laatst ook een hele groep vrienden en toen lag mevrouw lekker in de box te slapen met al die drukte. Ik denk dat het ook aan je kind ligt. Als ze er niet onrustig van wordt, dan is het niet erg toch? Maar als dat wel zo is, dan zou ik inderdaad even bellen of het vroeger of later kan of haar gewoon laten slapen idd. Volg je gevoel!

Terug
Bovenaan