kraamtijd/gastenboek

A

Anoniem

Guest
Hoi
graag wil ik een kraamtijd/gastenboek maken. Het lijkt me leuk als bezoek een kort briefje/boodschap o.i.d. voor onze kleine achter laat. Ik heb zitten denken aan een mooi plakboek ofzo, eigenlijk net als een receptieboek bij een bruiloft. Wie heeft er leuke ideeen?
Ik vind het ook leuk om zelf nog aan de slag te gaan dus hoeft niet persé een kant en klaar iets te zijn uit de winkel (mag wel natuurlijk)
groetjes

Nicht van mij (en haar man) hadden een mooie fotolijst gekocht, daar een ander paspartout bij zodat er een foto van 13x18 inpaste, maar de lijst was veel groter. Iedereen die op visite kwam had iets op die paspartout geschreven en nadat de visite wel zo'n beetje 'opgedroogd' was kwam er een mooie foto van hun zoon in en dit is in zijn geheel aan de muur gekomen. Vond ik wel erg leuk.

Wat ik ook nog leuk vind is zelf een album (ja zou dan gewoon een multo kunnen nemen en dit bijv. bekleden met het stofje van het gordijntje oid... klein lapje extra maar van nodig maar een gebonden album kan natuurlijk ook) en dan van iedereen die op visite komt een foto maken (al dan niet met jullie kleintje) en hun een stukje laten schrijven. Hier later de foto bij en wat je kindje eventueel als kraamcadeautje van de visite heeft gehad.

En wat vrienden van ons hebben gedaan... die hadden een soort van inlegvel bij het geboortekaartje met daarop de tekst 'mijn/onze wens voor.... NAAM' en dan het verzoek dit terug te sturen dan wel mee te nemen op kraamvisite. De meesten namen het mee terug als ze op kraamvisite kwamen en dit is een heel persoonlijk wensenboekje geworden voor hun nieuwe wereldburger!

Hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan