Kraamtijd na keizersnede?

Hoi,
Ik moet morgen op voor een geplande keizersnede, en ik heb alles opgezocht over hoe het gaat, maar ben zo benieuwd hoe jullie de kraamtijd in en na het ziekenhuis ervaren hebben. Ik zie er zo tegenop om in het ziekenhuis te liggen helemaal in m'n eentje 5 dagen! M'n vriend komt wel langs, maar we hebben ook een dochtertje van 2,5 jr die aandacht nodig heeft! En als hij komt, zal dat dan als een bezoek zijn, zodat ik me daarna weer verveel? Heb je het juist druk en slaap je veel of lig je daar maar??? Bij mijn 1e was ik heerlijk thuis de 1e dagen en kon ik haar zelf in bad doen enzo. Hoop zo dat het niet teveel tegen gaat vallen...
Hoe hebben jullie dat ervaren?

wendy

Een vriendin van mij is in mei bevallen met een keizersnee. Op zondagavond is haar zoon geboren en woensdagochtend mocht ze naar huis. Ze deed al zoveel zelf in het ziekenhuis. Ze verschoonde hem zelf, deed zelf het badje, gaf zelf de flesjes. Maar zij voelde zich heel goed en had weinig last van de wond. Ze mocht in het ziekenhuis dus doen wat ze kon.
Het zal denk ik er erg aan liggen hoeveel last je hebt van de wond.
Veel succes!!!

ik heb geen ervaring met een keizersnede, maar wil je in ieder geval veel succes wensen voor morgen.
Wat heerlijk dat je je baby morgen vast kan houden, rust nog even lekker uit!!

liefs Malou
40+5

Ik heb ook een keizersnede gehad. Mijn man was op de dag van de bevalling gewoon de hele dag bij me. Het was onze eerste maar manlief mag er de hele dag bij zijn. Hij moet alleen weg bij het middagslaapje.. Heel oudbollig maar wel prettig. tussen 1 en 3. Daarna mag hij weer komen en werd hem verzocht om niet langer te blijven dan 10 uur. Wij zijn nu weer bezig zwanger te worden en het ziet er naar uit dat gewoon bevallen niet gaat lukken bij mij.. Dus weer keizersnede. We zouden dan de kleine bij opa en oma onderbrengen. Zo kan hij toch elke dag komen maar heeft vaders geen last van de rompslomp.

De kraamtijd verder, moet je echt van genieten. Geloof me, het is zo snel om!

Ondertussen ben je bevallen, dus een felicitatie is wel op zijn plaats!

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan