kraamtranen

Ik weet dat vele van jullie niet kunnen wachten tot jullie jullie kleine in jullie armen hebben en misschien zitten jullie dan ook helemaal niet op kraamtranen verhalen te wachten maar wil toch even mijn verhaal kwijt.

Het ging eigenlijk de hele dag best redelijk goed maar sinds vanavond kan ik het niet meer droog houden. Ik voel me verdrietig en moet zo huilen. Manlief zit nu met de visite beneden en ik lig in mijn bedje. Voel me gewoon niet lekker en heb vreselijke zere borsten ( stuwing en kloven)
En oooo wat ben ik vreselijk boos op de TNT.
Ik woon in het oosten van het land, daar waar het meeste regen is gevallen. Ik krijg van vele mensen te horen dat het geboortekaartje helemaal kletsnat is aangekomen. Ook hebben mensen lege open enveloppe gekregen en ik heb in een TNT enveloppe kaartjes terug gekregen met daarbij een briefje dat het adres niet meer leesbaar was en daarom het kaartje is terug gestuurd, nou zeg nu maar wie er geen kaartje heeft gekregen.
Ook heb ik kletsnatte felicitatiekaartjes gekregen.

En ja ik weet ook wel dat dit het geluk van mijn gezonde dochter niet in de weg staat en dat ik het gewoon moet laten maar dat kan ik niet en ik ben zo vreselijk boos!!!!!

Hoop zo dat ik me morgen iets beter voel!

Meid.. wat vervelend allemaal joh..

Wat slecht van TNT!! snap dat het je dan even allemaal te veel word.. maar de mensen die het kaartje dan niet krijgen zullen het wel melden en die zullen het wel begrijpen denk ik hoor...

Maar ookal kunnen wij niet w88 op onze kleintjes zijn we nog wel erg benieuwd naar jou verhalen.. en dus ook de minder leuke!! Dat is het fijne aan dit forum.. even lekker je ei kwijt kunnen toch?!!

Maar als je het even niet meer trekt kijk dan maar even naar jullie wondertje en dan voel je je vast weer iets beter!!
Sterkte!! Hoop dat je je morgen weer beter voelt!!

Liefs Mariska

Tuurlijk mag jij je verhaal kwijt!
Ik ben echt niet de persoon die alles door een roze bril ziet en denkt dat het alleen maar leuk en gezellig is!

Volgens mij (ik weet niet of je hier iets aan hebt) gebeurt het heel vaak dat je heel verdrietig kan worden. Door je hormonen. Maar ook omdat je verwachtingen anders zijn dan de werkelijkheid.

Ik kan me voorstellen dat je boos bent op TNT, maar hier heb jij geen invloed op. Jij kan er niks aan doen dat kaartjes niet of verregent aankomen. Dat zullen de ontvangers toch ook wel begrijpen, meid?

Ik hoop dat je je gauw beter voelt en dat je volop kan genieten van al het moois wat je zojuist op de wereld hebt gezet!

Sterkte!!

Ach meissie toch, die klote hormonen ook! Het is echt niet tegen te houden, die kraamtranen komen hoe dan ook. Is het niet om verregende geboorte- en felicitatie kaartjes, dan is het wel omdat je niet zo lekker kan liggen of omdat je kleine meisje net even een huiluurtje heeft of omdat je man iets net op een verkeerde manier zegt. Wat ik wil zeggen is: het is nu eenmaal zo en huil maar lekker, laat die tranen maar komen. Tegenhouden zorgt alleen maar voor meer tranen. En laten we eerlijk zijn: een flinke huilbui kan zo lekker opluchten!

Morgen voel je je vast en zeker beter!!!

Haa Essje,

Laat maar lekker lopen die waterlanders (wat dat betreft sluit je mooi aan bij de weersomstandigheden ;-). Het is niet niks wat je allemaal meemaakt en al die hormonen... Ik bedoel, ik zit al regelmatig te brullen alsof alles me tegenzit, terwijl er eigenlijk (nog) niets aan de hand is. Dan heb jij zeker recht op je huilbuien hoor!

Wat fijn dat je lekker boven bent en je terugtrekt terwijl je man beneden is met visite. Dat je je niet groot gaat zitten houden omwille van hen.

Laat maar lekker op zijn beloop die emoties, dat lucht alvast lekker op!

Knuffel straks even lekker tegen je man aan en dan hopelijk een lekkere nachtrust tegemoet.

Veel liefs!

He essje,
Die kraamtranen ken ik hoor!heb ik bij mn dochter ook heel erg gehad!iedereen denkt meteen maar dat je op een rose wolk zit,maar dat kan soms vies tegenvallen.er veranderd ineens zoveel in je leven.je ben ineens mama en dat kleine wezentje is helemaal afhankelijk van jou!tenminste zo voelde ik het wel.en dan idd met stuwing/kloven erbij en dan bij jou nog eens die rot post wordt alles teveel!bij mij was ook alles teveel toen hoor.duurde een paar dagen zijn gewoon puur hormonen en veranderingen denk ik.maar t komt allemaal wel goed.
liefs jootje

Hallo Essje,

Kan me heeeel heeeeel goed voorstellen dat je pissig bent./was.
Dat zou ik ook zijn!!!!!
Echt niet normaal.
Zoiets doe je eenmalig en kan niet meer terug gedraaid worden.
Ik zou in ieder geval een goede klacht neerleggen.

Hoop dat je verder minder verdrietig bent en dat je niet meer zo een pijn hebt.
En anders heb je altijd nog het forum.

hey Essje,

Ik kan me zo goed voorstellen dat je boos bent op de TNT! Daar zit je nu natuurlijk helemaal niet op te wachten. Ik moet er zelf bijna van huilen als ik me indenk hoe jij je moet voelen.Stomme hormonen ook. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat je veel steun hebt aan dit forum met allemaal vrouwen die je begrijpen.Heerlijk om hier lekker te spuien onder gelijkgestemde! Dus lekker blijven doen.

Liefs Maartje

Terug
Bovenaan