kraamtranen

Nog meer dames die heel veel last hebben van kraamtranen?

Ik kan gewoon niet stoppen met huilen. Dag 3 en 4 had ik er al last van, toen een paar dagen niet, en sinds vanmiddag is het weer raak. Mijn jongste zoontje kwam me zelfs troosten:) Ik weet dat het erbij hoort, maar ik word soms gewoon moe van mezelf.....
 
ik heb het bij mijn 1e zoontje ook heel erg gehad zo erg zelfs dat ik bijna in een depressie terecht kwam pfff dat was niet zo leuk...dus waak goed over jezelf.. ik hoop dat ik het nu niet ga mee maken in elk geval niet zo erg! succes!
 
Ik was gisteren ook wat labiel, maar de tranen willen nog niet echt doorzetten. Vandaag dag 6 (dag 7 officieel omdat ze net voor twaalf uur is geboren en die dag dus meetelt). Wie weet komen ze nog.
Lekker laten stromen in ieder geval. Het moet er toch uit.
 
heb het in het begin gehad, vooral wanneer ik alleen met de kleine thuis was. En nu heb ik het ook nog wel eens, maar dat is van geluk als ik naar de kleine meid kijkt, dan springen spontaan de tranen in mijn ogen.
 
Het hoort er bij, en maak je niet direct zorgen. maar wanneer er geen geluksmomenten meer zijn, ja... dan moet je toch eens naar de huisarts. Maar in de kraamweek moet ik ook altijd zoveel huilen. Elke dag wel een paar keer. Alles is weer zo anders en wennen. Ik heb het trouwens bij mijn eerste meer gehad dan bij de tweede. Toen was de bevalling en de kraamtijd ook een stuk makkelijker.

Huil lekker uit en laat maar stromen. Die roze wolk bestaat gewoon niet. Net (opnieuw) moeder worden is naast dat het erg mooi is, ook gewoon heel erg pittig en zwaar. Je leven moet weer opnieuw ritme en structuur krijgen. En de hormonen gieren door je lijf zeker als je borstvoeding geeft.

Sterkte!
 
Terug
Bovenaan